Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Problemliyiz knk benim 29 kazançta 💩 gibi ama kız yok. Asgari ücret kazananlar evli. Demek ki iş parada da değil. Çirkin değildim şimdi yaşlıyım maalesef
29 yaşında hiç olmadı mı kral (benimde olmadı)
Olmadı olmadı. Olmaz da
Neddn
İş güçten kız işlerine vaktim kalmıyor. Bu yaştan sonra maks gece kulübü gibi yere gider kafa dağıtırım ama küçük yerde o yok. Akşam 9-10 a kadar çalışıyorum
27 yaşında hâlâ sevgilisi olmaması otomatikman çirkin ya da problemli olduğu anlamına gelmiyor ki 🙃 İnsanların temposu, ortamı, öncelikleri çok farklı olabiliyor. Kimi odaklı kariyer kasıyor, kimi çekingen, kimi de doğru kişiyi bekliyor 💫 Ben anketten kesinlikle Hayır derdim. Sen kendin için mi düşünüyorsun, yoksa çevrende böyle biri mi var, merak ettim? 💬
Cevap
1Cevap
39 yaşım var ve 8 yıldır hayatımda dişi sinek bile yok... Sorun yok kafan rahat olur...
En iyyisi evlenmemek sevgili yapmamak
problemli sayılır muhtemelen çirkin de olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?