Hiç sevgilim olmadı ama yakışıklı bulanlar oluyor bu normal midir?
5 ay sonra yaş 25 olucak
Hiç sevgilim olmadı ama yakışıklı bulanlar oluyor bu normal midir?
5 ay sonra yaş 25 olucak
Hiç sevgilisi olmayana çirkin demek doğru değildir. Bende 24 yaşına gireceğim hala yalnızım çirkin olduğumu da düşünmüyorum. Demekki zamanı gelmemiş. Zamanı gelince her şey olur
Öz güven sorunu ve dış görünüşümü yetersiz bulduğum için flörtüm bile olmadı hayatımda
Senin sorun ettiğin şey başkası için sorun olmayabilir. Birisinden hoşlandığın zaman onunla konuşmaya çalış bir şey kaybetmezsin
Dış görünüşümün mükemmel olduğunu düşünmüyorum boyum 170 kısayım ve spora vücut geliştirmeye ihtiyacım var bunları yapmama psikolojik sorunlarım engel oluyor
Cevap
5Cevap
Teklif etmedin mi hiç ya da o amaçla konuştuğun kızlar olmadı mı
Hayır olmadı dış görünüşümü yetersiz buluyorum ondan dolayı hiçbir kızla bile konuşmadım hayatım boyunca bide öz güven sorunu var bende kronik anksiyete bozukluğu psikolojik sorun
Hangi bölümü okudun mesleğin ne
Lise mezunuyum kendi iş yerimizde çalışıyorum ailemin maddi durumu iyi mağazalarımız var
Boyun kilon mu iyi değil?
Boyum kısa 170 kilolu değilim ama fiziğim iyi durumda değil spor yapmıyorum ve düzensiz besleniyorum
Gizliden çıktım
Ohooo usta daha aldatılcaksın. Bugünleri özlüyeceksin. Bende aynı şekildeydim. İlkinde boynuzlanınca özlemiştim hiç ilişkimin olmadığı dönemleri.
Neden sevgilinin olmadığını en iyi sen biliyorsundur o yüzden çirkindir diyemeyiz
dış görünüşümü yetersiz buluyorum ondan dolayı hiçbir kızla bile konuşmadım hayatım boyunca bide öz güven sorunu var bende kronik anksiyete bozukluğu psikolojik sorun
Ya beceriksiz ya təcrübesiz ya da cok calisan
Benimde olmadı sevgili boş iş flört
ne alaka
Değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?