Ilk buluşmadan 6 gün sonra yeniden yazan erkek ne düşünüyor, ne yapmalıyım?

Buluştuk, iyi hoş geçti ama buluştuktan sonra sadece eve vardın mı diye aradı. Devamı gelecek diye beklerken 1 hafta boyunca bir daha iletişime geçmedi. Bugün yine mesaj atmış, müsaitsen arayayım diye. Ben de saatlerdir cevap yazmadım çünkü ne yapacağımı bilmiyorum

Ilk buluşmadan 6 gün sonra yeniden yazan erkek ne düşünüyor, ne yapmalıyım?
Cevapla