Daha önce ilişkilerim oldu ama uzun sürmedi pek. Bir kızı çok sevdim uzatmayacağım, işin sonunda çok yıkıldım üzüldüm parçalandım. İçim hâlâ buruk ona karşı ve ona benzeyen üzüleceğim ilişkileri çekiyorum kendime. Bir kız daha var çok temiz düzgün saygılı, 1 sevgilisi olmuş sadece, terk edilmiş kız benimle ilgileniyor hayaller kuruyor, umut da vermedim ona, arkadaşız diyorum kaybetmemek için, susuyor anlıyorum. Ben de neden olmasın ki dedim bugün, yaş geçiyor, kız ortalama ne güzel ne çirkin ama huyu çok güzel, bana ilgisi çok güzel, beni mutlu da eder ama içim diğer kıza aktığı gibi akmıyor ona, çok yüksek çekim duymuyorum zamanla olur mu bilmiyorum ama bu durum beni korkutuyor
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer