İçim ısınmadığı kızla ilişkiye başlasam zamanla aşk olur mu, mantık evliliği gibi mi kalır?

Daha önce ilişkilerim oldu ama uzun sürmedi pek. Bir kızı çok sevdim uzatmayacağım, işin sonunda çok yıkıldım üzüldüm parçalandım. İçim hâlâ buruk ona karşı ve ona benzeyen üzüleceğim ilişkileri çekiyorum kendime. Bir kız daha var çok temiz düzgün saygılı, 1 sevgilisi olmuş sadece, terk edilmiş kız benimle ilgileniyor hayaller kuruyor, umut da vermedim ona, arkadaşız diyorum kaybetmemek için, susuyor anlıyorum. Ben de neden olmasın ki dedim bugün, yaş geçiyor, kız ortalama ne güzel ne çirkin ama huyu çok güzel, bana ilgisi çok güzel, beni mutlu da eder ama içim diğer kıza aktığı gibi akmıyor ona, çok yüksek çekim duymuyorum zamanla olur mu bilmiyorum ama bu durum beni korkutuyor
İçim ısınmadığı kızla ilişkiye başlasam zamanla aşk olur mu, mantık evliliği gibi mi kalır?
Cevapla