Bir erkek neden kız eklemez ayrılırken tekrardan bir araya geleceğiz demişti
2 ay
Cevap
5Cevap
Merhaba
Gelse sorun gelmese problem kim bilir ne yaptın çocuğa
Merak ediyorsan söyleyeyim huzursuzluk çıkartıyordum, herşeye trip atıyordum ama o ise beni aşağılıyordu hatta ailemide aşağılıyordu huysuzluğumun nedeni bundan kaynaklıydı. Huysuzluk yerine rahatsız olduğumu söyleyemezmiydim evet bunu yapabilirdim ama içimdeki ona karşı olan ne olarak adlandırılır bilmiyorum ama bir his beni huysuzlaşmaya itiyordu bende memnun değildim ama kendimi baskılayamıyordum maalesef. İyi bir insanmıydı diyecek olursan bunu inkar edemem iyi biriydi ama istediği kadar iyi oldun bana haksızlık yaptı
Hayatında biri olduğunu düşünmüyorum ama dediğin gibi bitmesi benim içinde iyi oldu ayrılmayı kendisi istemişti benim niyetim yoktu ama zorluk çıkarmakta istemediğim içinde ayrılmayı benimde istediğimi söyledim. Buna rağmen bana apt. l saptal ümitler verip gitti. Aklınca beni teselli etmeye çalışıyor keşke adam olmayı becerebilseydi de seni eskisi kadar sevmiyorum duygularım azaldı deseydi en azından geri döner mi düşüncesi içimde olmazdı aklım geri dönmeyeceğinin farkında olsa bile gönül aynı fikirde değil
O zaman kendisine ben muhafazakârım demeyecek ilişki içindeyken sürekli başka kızların açık giyinmesinden yakınırdı bende ona seni ilgilendirmez madem bu kadar takıntılısın buna o zaman benim elimi niye tutuyordun beni neden öpüyorsun dedim o nefis dedi... O nefisti peki ya bana verdiğin vaatler neydi bunu birde defolup giderken de yaptı doğru zamanda geri döneceğim demişti bunada bir bahane uydurur kesin
Ay bilemiyorum ama olan benim psikolojime oldu umarım en kısa zamanda atlatırım bu yaşadıklarımı
Takıntı yaptığım şey o değil bana yaptığı haksızlık yoksa ayrılmayı o zamanda dert edinmemiştim
Öyle basit değil işte adalet istiyorum bana yaptığı haksızlıklar yanına kâr kalsın istemiyorum en azından yaptığı haksızlığın farkına varıp pişmanlıkla helallik istemesini bekliyorum bu belki bir şeyi değiştirmeyecek ama en azından içim huzur bulacak
Fake hesap açmıştır
aklı hala sende
Seni seviyordur hala
Bunu tahmin etmek zor değil ama bir başkasından da duymak istedim
Anladım sevgisinden emin olmak istedin çok özel değilse neden ayrıldınız bak böyle sevenler az bulunuyor
Aşağıda yazmışsın okudum
Aslında öyle şu nedenden diyemiyorum birçok neden vardı o ayrılmak istedi ailesi beni istemiyordu hatta ablası sana başka kız buluruz demiş onlar için sevginin hiçbir değeri yok demek ki sorun biriyle evlenmekse evlenecek bir sürü kişi var evlendirsin o zaman kendiside bir kadın kardeşin bana evlenme teklifi etmiş sözler vermiş, nişanlığımı bile aldırttı 2,5 senedir kutuda alındığı gibi duruyor... Sorun ayrılmakta değil insanlar anlaşamaz ayrılır zaten ayrılmaya cesareti yoktu onu zor durumda tutmak istemediğim için bende ayrılmak istiyorum dedim hatta ona ayrılırken iyi dileklerde bulundum kim aşağılandığı hâlde iyi dileklerde bulunup sarılarak ayrılır ki? Hatta bunu söylemek istemiyorumdum apt. llığımı ama söyleyeceğim ona dedim ki ben seni mutlu edemedim ama inşallah yüzünü güldürecek seni yormayacak biri çıkar karşına bunu aslında samimi olarak söyledim etkilemek değildi niyetim o sıralar gerçekten bunu istiyordum onun için ama şu an bunun kendime yaptığım bir haksızlık olduğunu anladım
O da bir tuhaf niye seni bekliyor ki ayrılan oydu
Beklediğini düşünmüyorum başka şeylere öncelik vermiş olabilir
Sana yazdı mı bu süre zarfında
Senin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şöyle düşünelim, iki yıl baya uzun bir süre 😌 Hem “tekrar bir araya geliriz” demiş, hem de kız hâlâ yok diyorsan; bence ya gerçekten gönlü çok soğudu, uzak durmak istiyor, ya da sosyal medyadan takip etmeyi yanlış buluyor. Bazı erkekler “takip edersem umut verir” diye korkuyor. Senin gönlünde durum ne, hâlâ ondan bir şey bekliyor musun? 💭💔