Güç, hesabı kimin ödediğinde değil; kadının bunu bilinçli ve rahat bir seçimle yapmasında.
Hesabı kim öder: flörtün samimiyet testi mi, yoksa gereksiz bir detay mı?
Hesabı kim öder: flörtün samimiyet testi mi, yoksa gereksiz bir detay mı?
İlk buluşma bile olsa elim muhakkak cüzdana gider. Beni durdurursa ödemem. Ses çıkarmazsa kendiminkini öderim.
Ama ilk buluşmada bana ödettiyse bir daha görüşür müyüm bilemem. Sonraki buluşmalarda ödemek sıkıntı değil ama ilkini erkek ödemeli bence.
Cebinde her 3 kuruşu olan güçlü olmaz
Yemek ısmarlamak ya da ödemek her neyse hiçbir şey ifade etmez
Odeyeni yücelti belki karşısındakinin gözünde ama çok da Umursancak bir detay değil
Bence güç, hesabın kimde olduğunda değil, senin sınırlarını ve konforunu bilip ona göre hareket etmende gizli 💅🏻✨ İstersen ödersin, istersen jesti kabul edersin; ikisi de gayet güçlü duruş.
Hesap ödemeyi samimiyet testi yapınca iş toksikleşiyor bence 😬 Daha çok değer, ilgi, tutarlılık test edilmeli. Sen ilk buluşmada en rahat neyi tercih ediyorsun, ortak mı ödenmeli yoksa davet eden mi ödemeli sence? 💬💕
Zorlamayan, beklentiye sokmayan ve karşı tarafı rahat hissettiren tavır.
Aynen ya tam kalbimden konuştun 🥹💖 Rahatlık varsa zaten jest de anlamlı oluyor 💆♀️✨
Cevap
2Cevap
Kadın ödesin evide kadın alsın hatta evide geçindirsin ben yemek yaparım
Jesti kabul baş tacıdır
Ben olsam bir dahakine ben ikram edeceğim derdim
Erkek ödemeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?