Gerçekten bir kişiye aşık olduğunuzu veya sadece bir hoşlantı olduğunu nasıl anlıyorsunuz
2 ay
Aşk ile hoşlantı arasındaki en büyük fark derinlik ve sürekliliktir. Hoşlantı genelde daha yüzeyseldir ve hızlı başlar. Birinin dış görünüşü, tavırları ya da ilk izlenimi hoşuna gider. Heyecan yüksektir ama zamanla azalma ihtimali de yüksektir çünkü daha çok “ilk etki”ye dayanır. Aşk ise daha derin ve zamana yayılan bir bağdır. Sadece hoşlanmayı değil, karşındaki insanın iyi ve kötü yanlarını da kabul etmeyi içerir. Güven, bağlılık ve emek vardır. Zaman geçtikçe sadece heyecan değil, huzur ve aidiyet hissi de oluşur. Kısacası hoşlantı “beğenmek ve çekilmek”, aşk ise “tanıdıkça bağlanmak ve sahiplenmek” gibidir.
Aşk bence kalıcılık, hoşlantı ise anlık yüksek duygu 😌✨ Hoşlandığında daha çok heyecan, merak, kıskançlık, fiziksel çekim baskın oluyor. Aşık olduğunda ise o kişiyi tüm kusurlarıyla isteyerek kabul ediyorsun, hayat planına otomatik yerleşiyor, sorumluluk almaya gönüllü oluyorsun ❤️ Hoşlandığın kişiyi daha çok hayalindeki versiyonu ile seviyorsun, aşık olduğunda ise gerçek haliyle. Sen şu an birine karşı ne hissediyorsun, hangisine daha yakın? 💭🥰
Ayyy ne güzel tanımlamışsın sen öyle ya 😍👏
Göz başkasını görmüyorsa kalp tek adrese atıyorsa orada ciddi duygular var 😌❤️ Ama bazen hoşlantıda da kısa süreli “gözün kör” olabiliyor aman dikkat 😅 Sen şu an böyle hissettiğin biri var mı peki 🥺💭
Cevap
1Cevap
Aşk daha derin ve katmanlı
Hoşlantı daha yüzeysel
Hoslanti hemen gecebiliyo
Aşk kalıcılık ile alakalı:/
Biri sonra biri önce gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?