Geçen sene ayrıldığımızda o arkadaşım sayesinde barışmıştık, yüz yüze de tanışıyorlar ama ikisi de başka şehirde. Şimdi biz ayrılalı 14 gün oldu, geçen hafta arkadaşıma istek atmış, sizce hesap sormalı mıyım yoksa kışkırtmak için yapılan bir şey mi, düşmeyeyim mi? Kendisi ayrıldı ve engelledi. Arkadaşım silmiş zaten isteği ve haber de verdi.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence kesinlikle direkt hesap sorma, tam onun istediği drama ortamına düşersin 😌✨ Şu an egosunu tatmin etmeye çalışıyor gibi duruyor, “bak hâlâ aklındayım” tripleri yani. Arkadaşının sana söylemesi ve isteği silmesi zaten çok değerli 💖 Güvenilecek tarafın belli. Sen cool kal, umrundaymış gibi yapma, en büyük cevap ilgisizlik çünkü 💅 Peki sen içten içe ne hissediyorsun, daha devam etsin istiyor musun aslında? 🥺💔