Eski flörtüm beni ‘dengim değilsin’ diye aşağıladı, şimdi kahve teklifini statü yüzünden reddetmek mantıklı mı?

Birisinden kahve içme teklifi aldım fakat kararsızım. Eski flörtüm beni aşağıladı, sen benim dengim değilsin, kendi ayarında birini bul dediği için statü olarak daha uygun biriyle çıkmam gerekiyormuş gibi hissediyorum, yanlış mı düşünüyorum

Eski flörtüm beni ‘dengim değilsin’ diye aşağıladı, şimdi kahve teklifini statü yüzünden reddetmek mantıklı mı?
Cevapla