Kimseyle görüşmeme kararında devam ediyorum. Evde kendim içerim kahvemi.

Kimseyle görüşmeme kararında devam ediyorum. Evde kendim içerim kahvemi.

Ben senin yerinde olsam ben de kendi kendime içerdim kahveyi. Ayna koy karşına allaha şükret ne güzel yaratmışsın allahım de aynaya bak bak iç kahveni 🥹
🙏🏻🥹😀
Çok tatlı karısın yeminle 😂
Teşekkürler 😂
Cevap
30Cevap
Kendi kararın tabi
Ya iyi gelecekse ve sen reddederek aslinda mutlu olma ihtimalini başımdan atıyorsan. Kokrma bence bir kere dene
Adam benden yaşça çok fazla büyüktü
En iyisi tek olmak, işin gücün yok bi de ona ayak uydurmak için kendinden ödün mü vereceksin 😅.
Dimi 😂😂
Beleş kahve bulmuşsun, göm... Ondan sonra konuşmamaya devam et. 😆🤷🏻♂️
O kadar düşmedik.)
benim teklif etmemi bekliyor dostlar ondan reddetti yanlış anlaşılmasın
Şakacı çocuk
seversin. d
Niye ki abla karşılıklı kahve içsek olmaz mı kızılayda
Olmaz cano 😂
Eyvallah 😅
🫶🏻
✨✨
Ben çıtayı bir tık yükseltip Latte Mochiato teklif ediyorum o zmn 🥰☕️
Tamam kabul ederim seni 😂☕️🩷
Oyy oyy 🤗🥰🥰
yanında bir de dilim pasta yeriz, dimi 🍰😋
Yeriz tabii 😌🍰
anlastık 😉🥰
🥰❤️
Sosyalleşmek iyidir bazende kendinle kalabilmek date çıkabilmek gerekir 😅
İyi yaptın kendine ısmarla.
Afiyet olsun
Bazen bir insan, kendi kendine de yetiyor. İlle biri olacak diye bir şey yok.
Evett kendine yetersin
Tamam beni bekliyorsun anladım
Hıhı
Bazen öyle dönemler oluyor insan kabuğuna çekilmek istiyor. En iyisini yapmışsın
Çok güzel yapmışsın tebrik ediyorum. 👏🏻👏🏻
Benden gelene kadar bekle
Bende etmiyorum her gün öldürülüyoruz tanımadığım erkeklere hiç güvenmiyorum
En iyi kahve bazen yalnız içilen kahvedir
Ben de evde içiyorum.
Aynen gerek yok yani yap evde iç mis gibi
Tek başına içilen kahve en güzeli.
Aynen asko sen bilirsin
Aynen öyle 💅🏻
En guzeli :))))
kendi kendine yetersin sen
Elbette hatya bazen artarsın bile
Bak keyfine afiyet olsun
Tabii ki kendi kendimize yeteriz aaa
Bende aldım hafta içi gidecem 😂🥰
Her insan kendine yeter
Çok hatalı bir karar.
Neden
Yaşı çok büyük
50 vardı nerdeyse ya kızı yaşındayım
Yaşına göre karizmatik olduğunun farkında heralde o yüzden böyle bir şeye cüret etti
Evet çok tabi
Kaç zamandır boştasın
Eylülün sonundan beri
Bu siteden artık yapmam.
Feci ders? Kim feci çıkmış. Kimse feci çıkmadı
Sosyalleşmek de gerekiyor bazen
evde kaldım diye ağlama da
Afiyet olsun
Afiyet olsun
Neden olmasın
Kendi kararınız.
Ayneen
Evde kalırsın
En mantıklısı
Nedennn
Mantıklı.
Kendin iç boş ver
Tabikide
Ne alaka ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?