18 yasindayim, sacim duz ve sekil almiyor, nasil yakisikli gorunebilirim ve kendimi nasil gelistirebilirim?

Şimdi saçım dümdüz şekil almıyor şekil almasını istiyorum ne yapmalıyım kızların çoğu güzel ve onlarda yakışıklı erkek istiyor benim de yakışıklı olmam lazım 18 yaşına geldim hiç sevgilim olmadı dış görünüşümde sıkıntı yok ama saçım kötü boyum 170 kg 60 kendimi nasıl geliştiririm
18 yasindayim, sacim duz ve sekil almiyor, nasil yakisikli gorunebilirim ve kendimi nasil gelistirebilirim?
Cevapla