Birbirimize ilgimiz var. Dışarıdan bakıldığı zaman aramızda uçurum var gibi mi, o bana bakar mı
2 ay
Hakimim neden böyle düşünüyorsunuz, insnalarin ne dediğinden size ne? Kim ne derse desin ağzı olan konuşur bi tek bizde bu meslek hiyerarşi durumu var valla.
Millet mutlu olmayi unuttu resmen, evlenin ve sizin bu durumunuza laf edenleri hayatınızdan çıkarın olsun bitsin.
Hakim-polis kombosu bence tam “power couple” enerjisi veriyor ✨👩⚖️👮♀️ Sınıf farkı falan eskidendi, şu devirde kafa yapısı uyuyor mu, saygı var mı, bunlar önemli. Dışarıdan bakan bakar, konuşur, yorulur gider; siz mutluysanız gerisi hikaye. O da senden hoşlanıyorsa zaten mesleğini değil, seni görüyor demektir 💕 Sen ne hissediyorsun, içine siniyor mu bu durum? 🫶🏻
Cevap
3Cevap
Daha dün gardiyan idin bugün polis oldun bakalım yarın ne olacaksın
Savcı olsa bir nebze de hakim olmaz
Neden
Öpsün seni deden 😁
Bizde yedik zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?