Ben 19 yaşındayım 2 yıllık üniversite okuyorum. o 25 yaşında memur. aynı ilçedeniz. sizce oluru var mı? büyük durmuyor?

Ben 19 yaşındayım 2 yıllık üniversite okuyorum. o 25 yaşında memur. aynı ilçedeniz. sizce oluru var mı? büyük durmuyor?
Cevapla