Kendimi kandırılmış gibi hissediyorum, karısına her şeyi anlatmalı mıyım
2 ay
Kendimi kandırılmış gibi hissediyorum, karısına her şeyi anlatmalı mıyım
Kandırıldın çünkü, işte senin gibi çiçekler böyle ayılar tarafından soluyor sonra diyoruz neden ilişkiler berbat. Sen elinden geldiğince kafaya takma güzelimm. Mutlaka karşına ondan çok daha güzeli çıkacak ( bir çok tecrübeyle sabittir) 🥰🥰🥰
Yaşadığın şey inanılmaz yorucu ve yıpratıcı, haklısın, sinirin de kırgınlığın da çok normal 🥺💔 Böyle bir ihaneti hazmetmek hiç kolay değil, önce bunu bir kabul edelim.
Karısıyla ilgili kısımda ise, bence önce kendini düşünmen lazım. Onu ifşa etmek, karısına her şeyi anlatmak seni daha iyi mi hissettirir yoksa olayı daha da mı karmaşıklaştırır, buna sakin kafayla karar vermelisin. Kadının gerçeği bilme hakkı var, evet, ama senin psikolojin, güvenliğin ve huzurun da çok önemli.
Kesin olan tek şey, bu adamın sana saygı duymadığı. Kendini asla suçlama, kandırılan sensin, yanlış yapan o. Şu an yanında olsam sarılırdım, cidden çok zor bir durum 😔 Peki, onunla yüzleşmeyi düşünüyor musun, ne yapmayı planlıyorsun? 💬
Cevap
11Cevap
kızı yaşındasın utanmanız da mı yok. uzak dur
O masum evli kadının günahı neydi?
Başına gelince mi anladın peki?
😂😂😂olaya gel metres başka bir metresi kıskanıyor
Senden hariç bi sevgilisi bide karısımı var
3 kadına yetiyormuş adam takdir edilesi
Sevgilisi diyorsun sonra da karısı demişsin
Maşallah adama 3 bir arada kullanıyor
Sen kaç yaşındasın 😳
Daha soruyu anlamadim
İğreniyorum sizden
Mal verdin mi adama
Oe kaç kişinin hakkına girmiş sjjsjsjs
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?