Eski sevgilim biz ayrıldıktan sonra sevgili buldu ve 1.5 senedir sevgilisi var? Kendimi kötü hissediyorum?

Eski sevgilim çok yakışıklı ve çok başarılı bir insandı üstelik aldatmayan başka kadınlara bile bakmayan birisiydi. Ancak çok öfkeliydi. Küçücük sorunda bile bana sesini yükseltiyordu ve kötü şeyler söylüyordu. "Erkek düşkünü, g_ri kafalı&zekalı, s_lak, m_l vb".
Onun kadar başarılı olmadığım için bunlar bana kendimi daha da eksik hissettiriyordu.

Ben ondan ayrıldıktan 2 ay sonra da başka kızla sevgili oldu, kız güzel değildi ama bence o da düzgün iyi bir kızdı. Ben ise kimseyi bulamadım. Yaşadığımız ilişki ve onun bana olan tavırları kendime olan güvenimi çok kırdı. Kendimi çok çirkin ve yetersiz hissetmeye başladım. Durmadan kusurlarım gözüme takılıyor. Sevilmeyecek gibi hissediyorum. Onu ve geçmişi düşünmek istemiyorum sevilecek miyim?

Eski sevgilim biz ayrıldıktan sonra sevgili buldu ve 1.5 senedir sevgilisi var? Kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla