Eski sevgilim çok yakışıklı ve çok başarılı bir insandı üstelik aldatmayan başka kadınlara bile bakmayan birisiydi. Ancak çok öfkeliydi. Küçücük sorunda bile bana sesini yükseltiyordu ve kötü şeyler söylüyordu. "Erkek düşkünü, g_ri kafalı&zekalı, s_lak, m_l vb".
Onun kadar başarılı olmadığım için bunlar bana kendimi daha da eksik hissettiriyordu.
Ben ondan ayrıldıktan 2 ay sonra da başka kızla sevgili oldu, kız güzel değildi ama bence o da düzgün iyi bir kızdı. Ben ise kimseyi bulamadım. Yaşadığımız ilişki ve onun bana olan tavırları kendime olan güvenimi çok kırdı. Kendimi çok çirkin ve yetersiz hissetmeye başladım. Durmadan kusurlarım gözüme takılıyor. Sevilmeyecek gibi hissediyorum. Onu ve geçmişi düşünmek istemiyorum sevilecek miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer