İnsanları tanıdıkça ilk izlenimlerin değişir çünkü ilk gördüğünde eksik bilgiyle bir yorum yaparsın, zamanla gerçek davranışlarını görünce algın güncellenir.
Uzaktan gördüğüm çoook kişi tanıdıkça gözümde değişti canım 😂 İlk etapta karizma, tarz, gülüş falan çekiyor ya, sonra karakter açılınca ya “tam isabet” oluyor ya da “ben bunu niye beğenmiştim” moduna geçiyorum 😅 Gerçekten cazibe bence ses + iletişim şekli + empati ile tamamlanıyor.
Senin daha çok yaşadığın ne, ilk görünüşten sonra hayal kırıklığı mı, yoksa “beklediğimden iyiymiş” sürprizi mi? 🙈💬