Daha önce ben böyle bir durum yaşadım? Yavşadı hatta ısrar ettim yapmaması için kizlar vardı diye sesim çıkmadı ama en son patladım hatta nerede onu dovdugumu de söyleyebilirim konum olarak 😂
Bak şimdi yanımıza kızlar vardı ben kızla muhatap oluyorum onunla konuşuyorum el kol hareketleri yapıyor ben de yapma dedim onun öncesinde de böyle birkaç defa elini şeyime vururken dedim ki normaldir arkadaştır Ep kol hareketidir kötü karşılamadım sana o şekilde ben kızla muhatap olunca bir anda bacağıma filan dokunuyor ben dedim ki rahatsız oluyorum dedim sonra sesi çıkmadı sonra baktım eli yine çarptı ben bu sefer uyuz uyuz bakmaya başladım biraz alkolün etkisiyle kız bana bayağı yanaştı sonra baktım çocuk da yanaşmaya başladı ben de diyorum ki uzak dur anlamadı kız biraz daha yanaşınca baktım bana döndü çok zeksii gözüküyorsunuz dedi beni de aranıza alsanıza dedi bende uzak dur dedim durmadı bende dövdüm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Ben uzak dururum o kişilerden.
😂 kadın kadın seviyorsa normaldir ama bı erkek beni sevemez uzak dururum yanaşırsa döverim 😂
Normal arkadaşın olamaz mı sanamı yavşayacak yapma
Daha önce ben böyle bir durum yaşadım? Yavşadı hatta ısrar ettim yapmaması için kizlar vardı diye sesim çıkmadı ama en son patladım hatta nerede onu dovdugumu de söyleyebilirim konum olarak 😂
Anladım ama şidddete hayır dövme nedir arkadaşlığınızı sonlandırırsınız olur biter
Bak şimdi yanımıza kızlar vardı ben kızla muhatap oluyorum onunla konuşuyorum el kol hareketleri yapıyor ben de yapma dedim onun öncesinde de böyle birkaç defa elini şeyime vururken dedim ki normaldir arkadaştır Ep kol hareketidir kötü karşılamadım sana o şekilde ben kızla muhatap olunca bir anda bacağıma filan dokunuyor ben dedim ki rahatsız oluyorum dedim sonra sesi çıkmadı sonra baktım eli yine çarptı ben bu sefer uyuz uyuz bakmaya başladım biraz alkolün etkisiyle kız bana bayağı yanaştı sonra baktım çocuk da yanaşmaya başladı ben de diyorum ki uzak dur anlamadı kız biraz daha yanaşınca baktım bana döndü çok zeksii gözüküyorsunuz dedi beni de aranıza alsanıza dedi bende uzak dur dedim durmadı bende dövdüm
Kişisel tercihlere saygı duyarım, tercihinden dolayı da uzak durmam
Nadiren olmustu etkilemedi bilmiyomus gibi yapardım
Lezbiyense uzak durmam ama geyse uzak dururum.
Yok çevremde. Zaten genel anlamda uzak duruyorum insanlardan😄
Niye yaa 😀
Gerçi bende çok kişiyle görüşmüyorum herkes menfaatçi çıkarcı artık
Cevabı kendin vermişsin😄
:)))))
Ben yakın zamanda bişey yaşadım ve gördüm kimin dost arkadaş olduğunu bazı şeyleri yaşamak lazım
Bazı şeyleri yaşayınca, başka şeyler de yaşamak istemiyor insan. Doluyor bardak. Almıyor fazlasını.
Doğru kendini kötü hissediyor insan
Kendim varım kendimden olgun kadınlara yönelimiö
Yok. Öyle bir çevrede takılmam uzak durur ve uzak tutarım
Var kendi tercihleri
Öyle yok ama ilgimde yok
Bana yöneltmediği sürece sorun yoktur.
tatil teklifim ciddi ve geçerlidir lütfen inanın ve fırsat verin
@gri3480 Bekliyorum ms atmanızı
lezım dedın daha cok ılgımı cektın :)
Yönelimi farklı derken
Aksine daha yakın olurum❤️🔥
Var ve saygı duyarım
Çevrem 0
var uzak durmuyorum kendi tercihi
Uzak dururim
Uzak dururum
Kişiliği, karakteri daha çok önemli değilmi sizin için
Bana olan tavrı önemlidir
Bende onu diyorum zaten
ben öyleyim
Nasılsınız yöneliminiz nedir
Nasıl
Ben de öyleyim
Kendim gibi birini bulmakk😍
kendi cinslerim ilgimi çeker ama bu sayfadakiler degil
Anladım yorum için teşekkür ederim
rica ederim.
nasılsın iy imisin
Anlamadım pardon
instigramdan sana yazdım :) yoksun sanırım
Tamam gördüm şimdi