Genelleme kesinlikle yapmıyorum sadece karşılaştığım erkeklerden söylüyorum yakışıklı erkekler hiç yakışıklı olmayan kısa boylu erkeklerden daha nazik bir kere hiç kalp kırmıyor sıfır gerçekten sadece yakışıklılığının farkında olduğu için egoist oluyorlar e haklılar en azından kendilerini biliyorlar hiç yakışıklı olmayan kısa boylu erkekler kendisinin hiçbir vasfı olmadığı halde karşısındakinden aşırı derecede güzel olmasını bekleyip kaba davranıp bir de aldatmak istiyor bir de çirkin bir erkeğin aldatmasını ve yakışıklı bir erkeğin aldatmasını aynı görmüyorum çünkü yakışıklı erkek otomatikman ilgi gördüğü için aldatıyor çirkin erkek önceden pek ilgi görmediği için aldatıyor bana gelenler için diyorum o yüzden şöyle şimdi yakışıklı erkekle de sevgili oldun illaki ilişkide ses yükseltecek yakışıklı olmayan erkek de ses yükseltecek bari yakışıklı olsun bari diyorum sizce haklı mıyım
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer