Her zaman yakisikli bir erkekle sevgili olmak daha mantıklı akıllıca bence?

Genelleme kesinlikle yapmıyorum sadece karşılaştığım erkeklerden söylüyorum yakışıklı erkekler hiç yakışıklı olmayan kısa boylu erkeklerden daha nazik bir kere hiç kalp kırmıyor sıfır gerçekten sadece yakışıklılığının farkında olduğu için egoist oluyorlar e haklılar en azından kendilerini biliyorlar hiç yakışıklı olmayan kısa boylu erkekler kendisinin hiçbir vasfı olmadığı halde karşısındakinden aşırı derecede güzel olmasını bekleyip kaba davranıp bir de aldatmak istiyor bir de çirkin bir erkeğin aldatmasını ve yakışıklı bir erkeğin aldatmasını aynı görmüyorum çünkü yakışıklı erkek otomatikman ilgi gördüğü için aldatıyor çirkin erkek önceden pek ilgi görmediği için aldatıyor bana gelenler için diyorum o yüzden şöyle şimdi yakışıklı erkekle de sevgili oldun illaki ilişkide ses yükseltecek yakışıklı olmayan erkek de ses yükseltecek bari yakışıklı olsun bari diyorum sizce haklı mıyım
Her zaman yakisikli bir erkekle sevgili olmak daha mantıklı akıllıca bence?
Cevapla