Bir erkegin sevgisine muhtac kalmak cok mu kötü bisey?

Bi erkekten ilgi sevgi görmek hosuma gidiyor ama hic yakinlasma olmadi sarilmak gibi bir erkegin bana sarilmasini beni sevmesini istiyorum herhangi biri degil tabiki ama okadar sevgisiz kaldimki ihtiyac duyuyorum bu bir eziklikmi?
Bir erkegin sevgisine muhtac kalmak cok mu kötü bisey?
Cevapla