Sayılır mı sayılmaz mı bilmiyorum ama komadan uyandığımda aldim komadan uyadiktan sonra 2 saat falan o da uyku zaten tam olarak ayrılık mesaji değildi ama yani doğrudan söylenmedi. Ne hissetim? ... O an kendimde değildim, sanki yeni doğmuş bir çocuk gibiydim, etrafımda neler olup bittiğini bilmiyordum ama o onda azicik mutluydum aslinda çünkü o askerden dönmüş ve sağlığımla ilgili iyi haber vardi. Ben de durup arkadaşıma Camila noluyor dedim ağlamaya başladım. Arkadaşım telefonumun elimde aldim vermiyordu çünkü yasakti aslinda doktor kullanma demişti.
Ayrılık üzücü bir durum bence. Zaman emek, duygu bunlar kolay yakalanmıyor. Bu dünyada birbirine rastlamak, bence çok değerli. Bu durumda ayrılık yıpratır ister istemez üzer, hayata adapte olmakta zorlanırsınız ancak bu bir süreç. Kaderde varsa yollar kesişir. Oluruna bırakıp akışta kalmak en sağlıklısı.
Önce şunu düşünürüm ne yaptım da içinde biriktirip patladı hatalarım nelerdi önce bunu sorgularım eğer gerçekten benlik problem yoksa bu onun seçimiyse evet tabi ki kırıcı ama herkesin hayatı ayrı ve istediği yola gitmekte özgürdür yapabilecek bir şey yok
Uyandığın anda böyle bir mesaj görmek insanın içine yumruk yemiş gibi hissettirir… 😔 Hele yazdığı şeyler de vicdan yapmalı, karmaşık şeyler. Hem terk edilen sensin, hem de “suçlu ben miyim?” sorgusuna giriyorsun.
Böyle bir durumda önce çok kırılırdım, sonra da bunu yüz yüze konuşmamasına bozulurdum. Sen bunu yaşadın mı gerçekten, yoksa teorik mi soruyorsun? 💔🪫
Sabah 5 te uykumdan uyandırmıstı ayrılmak ıcın ya sjsj mesaj cok uzundu okuyamamıstım ayılıp sjsj arayıncada ee bu saattemı dıyosun bunu dıyıp kapatmıstım ayrılırkende medenıydık sjsj
Kız kucaktan kucağa orgy partisinden swingera duşta parkta arabada çadırda soyunma kabininde her yerde farklı farklı erkeklere vermek istiyorum demiş kibarca 30 unda ikiside bekar olursa potansiyel bir evlilik neden olmasın
Seninki en azından ayrılık mesaji yazmış benimki sadece bitti diyip engellemisti ayrıldığımızi onu beklediğim kafede öğrenmiştim internet olmadığı için mesaj geç düşmüştü
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
2 ay
Niye gircem yeni maceraya atılacam. yeni kucaklara oturacagim diyor
Biliyorum sana ayrılmadığını sosyal medyada konusuluyor zaten. Olgunluk barındırıyor çünkü kadın napsaydı gizli gizli devam edip aldatsa daha mı iyiydi en azından dürüst davranmış oyalamamış, ihanet etmemiş, yalan söylememiş. İnsanlar değişebilir 1 sene önce ki biz ile şimdi aynımıyız? Ya da hangimiz ilk aşkımızla evlendik çoğu evlilikte böyledir. Kabul etmesi ne kadar acı da olsa herkes her koşulda sonsuza kadar sevicek diye bir şey yok. En azından saygı duyup dürüstçe söylemiş
Olay ayrılması değil ki, olay "üniversiteye gidecem, hayatımı yaşamak istiyorum, istediğim gibi birini bulamazsam sana geri dönebilmek için iyi ayrılıyorum" diyor olması. Ayrılma kararını 1 sene önce verseydi helal olsun derdim, peynir olabilmek için ayrılmak olgunluk değildir abim, yine de sen olgunlukmuş gibi düşün, ilerde pişman olduğunda anlarsın beni.