- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
2 ayİlk mesajı atan ben olmuyorum çünkü hamle yapacaksam mesajdan yürümüyorum. Ama verebileceğim tavsiye şu, klişe şeyler yazmayın.
2 gram enerji harcamayıp bana selam yazmış, ben sucuk yazınca da 'anlamadım' diyor. E anlamazsın tabii ki, bariz şekilde çok farklı insanlarız.
• Flört bir sanattır, değecek kişilere emek harca ve bunu ona hissettir yani ona özel olan bir mesaj yaz ve emek verdiğin fark edilir olsun.
• Ortak ilgi alanlarına odaklan yani konuya sadece onun hoşuna gideceğini düşündüğün şeylerden değil, senin de hoşuna gidecek şeylerden gir ki sonraki safhada patlama (yalancı dolandırıcı konumuna düşme).
• Ve kendin hakkında dürüst ol yani yükseklik korkun varken paraşüt mü bayılırım deme çünkü zaten albenili bir karaktere sahipsen, senin doğal haline nektara gelen arılar gibi üşüşülür ama özün tezekse anca sinek avlarsın. Bu da varsa karakteristik kusurlarınızı düzeltmeniz gerektiği ve bu sayede huzuru bulmanıza dair bir hatırlatma mesajı olsun.13 Yorumla- 2 ay
Selam diye düzeltmiş, sIm yazmıştım.
- 2 ay
Ağzına sağlık, dediğin gibi, selamla yürüyen iş değil bu. Azıcık emek, özgünlük ve samimiyet şart. Kopyala, yapıştır değil, gerçekten sen olan kazanır. Yorumun için teşekkürler 😇
- 2 ay
Rica ederim. ✨
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 2 ayHoşlandığımız bizden pozitif elektrik alsaydı kendi yazardı diye düşünüyorum her zaman. Ancak ilk mesajın erkeğin atmasından yanayım. Bir konuda fikrini almak için sohbeti başlatabilirsiniz.
12 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 🙏🏻
- 2 ay
Rica ediyorum ✨
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Kesfette karşıma çıktın napıyorsun nasılsın 😁
016 Yorumla- 2 ay
Keşfette her önüne gelene yazıyor musun derse 😄
- 2 ay
Olsun ya yine de bu da bir taktik 😉😅
- 2 ay
Vayy vayy olur olur 😄 ama engel yersem sorumlu sen olursun bak 😅
- 2 ay
Tamamdır. Ben bunu aklımda tutayım elbet bir gün lazım olacak 😅 umarım ki sıkıntı çıkmaz 😄
- 2 ay
Hadi bakalım zamanı gelince bu taktikleri uygularım 😅
- 2 ay
Teşekkür ederim. Şimdi tek eksik hoşlanacağım kimsenin olmaması 😂
- 2 ay
Aynen de öyle nasip kısmet işi 😇
Tekrardan teşekkür ederim 🙏🏻 - 2 ay
Rica ederim
Aşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. “Ne güzel gözlerin var öyle 😍” diye klişe bir mesaj atardım, tutarsa hesabı 😅
110 Yorumla- 2 ay
Vayy abim be 🫶🏻 hiç sıkıntı yok abi yazarım ben 😅 niye yazdın derse de Semih abim söyledi derim 🤣
- 2 ay
Sende sağ ol var ol aslan abim seviliyorsun 🫶🏻😎🫡👑
- 2 ay
Teşekkür ederim abi 🫶🏻😎🥳
- 2 ay
🫂🦁🥳🫶🏻😎
- 2 ay
Rica ederim abi 🫶🏻😎🥳👑
Yapay Zeka Cevapladı
Hoşlandığın kişiye ilk mesajda “selam naber” yazınca sohbet genelde orada bitiyor 😂 Bence şöyle net ve tatlı git: “Seni her gördüğümde yazmayı düşünüp vazgeçiyorum, bugün cesaret topladım. Günün nasıl geçiyor? 😊” gibi bir şey yazabilirsin 💬 Peki onunla aranda şu an bir etkileşim var mı, yoksa tamamen uzaktan hoşlanma mı? 💘
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
2 ayRecep ivedik videosu at, iyy derse olmaz karşılık verirse kafa kızdır kahskqns
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
2 ayYarın sabah yaz de ki bir rivayete göre melekler uyanınca güneş doğarmış var mı bu işle bir alakan 😃
33 Yorumla- 2 ay
Vayy bu da güzelmiş bak 😃
- 2 ay
Evet hemen dene bunu 😃
- 2 ay
Olurda bir gün lazım olursa aklımda tuttum bunu mutlaka denerim 😄
Şey yaz "gerçek olamicak kadar güzelsin, seni hayallerimde yaşatmak yerine bir kahve mi içsek?" 🤣
01 Yorumla- 2 ay
Tamamdır. Not aldım 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s 2 ayŞey yaz
"Kusura bakma da öyle güzel gülünmez"
Eger gülüyorsa (😂😂😂)04 Yorumla- 2 ay
Teşekkürler. Bunu aklımda tutayım elbet bir gün lazım olacak 😅
- 2 ay
Ne demek efendim 😂
- 2 ay
Saygılarımı sunarım hanımefendi 😅🙌🏻
- 2 ay
🤚🏻☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 2 aydirek yazarım
10 Yorumla
2 ayÇok fazla detay vermeden geçen gün yaşadığım bir umutsuz vakası anlatayım. Geçen gün part olarak çalışmaya gittiğim yerde bir adam gördüm tabi üniformalı haliyle tabi bakıyorum ara ara böyle hafif sarışın tipi erkeklerde pek ilgimi çekmez ama gözler renki olunca ilgimi çekmedi desem yalan olur bir kaç kez göz göze geldik bakışlarını çekti tabi bende başımı çevirdim hemen yanlış snlasilmak istemem sırf gözleri ilgimi çekmişti geçti tam karşıya oturdu ne yapacağımı tabi bilrmrdim sağa dola gezinip işime odaklanması çalıştım çocuğun parmaklarına varana kadar inceledim biraz işte adini bilmem tabi iş bitti tabi ben yoluma o yoluna gitti öyle hodlanti deyil aslında sadece bakışları crktigi için ilgimi çekti şimdi numarasını nerdrn bulayimki bakmaz diye düşündüm benim gibi tipsize
00 YorumlaKarşındaki odunsa;
bişey diyicem senin olduğun bir ortamda kavga eden biri karşıdakine kızıp ulan taş yok mu diyip sonra seni karşı tarafa fırlatmıyo mu desen canım be der.
Ama karşındaki konuşmaya meyilliyse naber desen sana şiir yazar
10 Yorumla
2 ayAldığım bir cümle hoşuma gitmişti sizinle paylaşayım.
Sizinle tanışmak için neye sahip olmam gerekir?
Bende dürüstlük demiştim.
Hemen tanışmak istedim yani ☺️
selam naber merhaba gibi aşırı kısa bayıcı şeyler yazmayın donesimiz gelmiyor. Dikkat çekici ama mantıklı ilgi çekici bir cümle yazmanız yeterli olur.31 Yorumla- 2 ay
Mantıklı bak, aklımda bulunsun 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 716 cevap paylaştı.
2 ayİlk mesajımı onun tarzına tavrına göre belirlerim herhangi bir konudan giriş yaparım bu çok önemli değil ama yazdıklarımda hep bir subliminal mesaj hissettiririm ona
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
2 ayTaktige gerek yok
Selam merhabama cevap veremeyen birisi zaten lazım değil
Bir dukkana girince selam veririz merhaba deriz
Birisini gordugumuzde de aynısı ilk kelime bu olur abartmaya gerek yok10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
2 ayHoşlandığım birine direkt mesaj atmam. Gonderilerimi begeniyorsa veya aynı ortamdaysak ve benimle konuşmaktan haz aliyorsa yemek yeme teklifim olur belki
10 Yorumla Ya öncelikle bence kesinlikle selam merhaba gibi klasik ve doğal olmayan girişler yapma bi bekle story atsın sonra o story ile ilgili bişe söyle 2-3 kelime
11 YorumlaSoru sorun ben yazmıyorum insanlara hoşlandığım biri yok ama bana selam naber yazanlardan çok doğru düzgün hikayemle ilgili olur sevdiğim bir şeyle ilgili olur soru sorarsa karşı taraf , cvp veririm sadece çok özel soruları ve mahalle muhtarı gibi nerde yaşadığını sormayın yeter
10 Yorumla
2 ayİlk yazan ben olmadım da hiç ama yazsam yani hangi uygulama olduğuna bağlı taktiği var
30 Yorumla
2 ayÖğreneceğim çok taktik var yorumlarda
Geçen gün bende yazdım birine aşkım ateşini bırakıyorum üflede yansın dedim10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.
2 ay“Selam, seni fark ettim ve ‘Bu sohbeti başlatmazsam kendime yazık ederim’ dedim. Seninle tanışmak istiyorum, bugün ne planın var? 😏
11 Yorumla- 2 ay
Derim.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
2 ayNe aklından geçiyorsa dal karşı tarafın cevap yazması ilgisini gösterir saygılı, sempatik ve samimi olan kazanır bildiğin
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Önce bir analiz ederim sonra nasıl yürüyeceğime karar veririm ama bana ilgisi olduğunu az çok hissetmeliyim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Instagram'dan bilmediğim birinden dişlerin kaplamamı demişti demişti halbuki dişlerim 😅
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 405 cevap paylaştı. a101 ucuz olduğu için büyük, büyük olduğu için mi ucuz
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
2 ayBir taktiğim yok, hal hatır sorarım. Sohbet devam ederse eder, etmezse o noktada bırakırız.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
2 ayHemen ikimizinde anlayacağı bir konuda bi reels atarım
10 Yorumla
2 aySelam naber gözlerin gerçek mi canım ya da 40yıllık sevgılı gıbı yazma yeter🔪)) samimi gerçekçi bişeyler olsun bide reddedılırsen çirkinleşme ki sınavı geçesin👍
16 Yorumla- 2 ay
@Tuğbasirius harikasın tatlim
- 2 ay
Ben tatlı değilim🔪
- 2 ay
Red yersem asla çirkinleşmem umurumda olmaz 😃
- 2 ay
Verdiğin taktik çok şeker ve tatlı. Red edilirsemmarkamo donucem ve parmak atmak istermisin diye güler bir yüzle sorucam
- 2 ay
Berlisconi erkeğe yaz o zaman fantezin gerçek olsun manyak)))
- 2 ay
Ha ha ha 🤣
Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı. Duymadığımız yalanları öğrenmek için geldim, vay erkolar vaaay 😂
10 YorumlaHerşeyin başı merhaba o adımı at gerisine Allah kerimdir...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 923 cevap paylaştı.
2 ayKimseye ilk yürümem gururum ve egom buna izin vermez asla
10 Yorumla
2 ayPişt yakışıklı hepsi senin falan filan dkkdkd
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. - 2 ay
İşte bu ya 😅 aradığım cevap 😄
- 2 ay
Bu kadarını yaparsam kalbine girdikten sonra evlenmeden çıkmam 😅
2 ayAltın kural: Kısa + samimi + cevap vermesi kolay olacak.
Uzun paragraf = kaçış
Aşırı övgü = yapay
Kopyala-yapıştır vibe = direkt elenirsin
İlk mesajdan sonra top sende değil, onda olsun. Yani soru sor, pası bırak 😉10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)2 ayOnunla alakalı bir şeyde yorum yaparım ya da bir iltifat. Dikkatini çekebilirim ama sanırım bunu yapmam itici geliyordur belkide
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.
2 ayBen ilk adımı atamam yaa o kadar cesaretim olamaz hiçbir zaman galiba,
Noldu kime açılacaksın 😄
05 Yorumla- 2 ay
Niye cesaretin olmaz ya 😃
Kimseye açılmayacağım ya gece gece aklıma takıldı da sorayım dedim 😄 - 2 ay
Bilmem zor değil mi ya 😄
Heee pekii güzelmiş 🙂 - 2 ay
Zor değil ya yaparsın sen 😉
Evet güzel güzel xd - 2 ay
Umarım 😇🙃
- 2 ay
😇🤗
- Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
2 ayGözlerin gözlerimin gözlediği yolları gözleseydi gözlerinle gözlerim göz göze gelirdi güzel gözlüm biz ne zaman göz göze geleceğiz de😃
09 Yorumla- 2 ay
😄 bu hoşuma gitti, biraz tekerleme gibi hissettim ama olsun 😌
- 2 ay
Önemli olan dikkat çekmek😃
- 2 ay
Dikkatleri üstümüze çekme zamanı geldi o zaman 😃
- 2 ay
Kim tutar seni bas gaza 😃
- 2 ay
Eğer bu siteye artık girmezsem demek ki kaza yapmışım demektir 😃
- 2 ay
Yetkililere duyuruluur
- 2 ay
Teşekkürler 😃
- 2 ay
Ne demek 😃
- 2 ay
😃🙏🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
2 ayHiç ilk mesajı atmadım ki bilmiyorum ne yazardım 😂 sanırım önce selam verirdim halini hatırını sorardim😂
012 Yorumla- 2 ay
Klasik ama olabilir. Neden olmasın 😄
- 2 ay
Nörüyonnn de 🤣
- 2 ay
Ahahah şiveli belki hoşuna gider 😅
- 2 ay
Yaa sana gerçek taktik vereyim mi kadın olduğum için bu işe yarar ordan biliyorum 😂
- 2 ay
Olur olur 😅 elbet lazım olacak
- 2 ay
Bak şimdi bir bayana selam naber tanışalım mı , oran güzel buran güzel diye mesaj atarsan bu çok itici olur çoğu zaman dönüş bile yapmazlar çünkü bunlar basit krlimeker artık ve etkili olmaz
- 2 ay
Bu zamana kadar birisine yazıpta cidden asla şöyle güzelsin falan demedim, cidden basit kalır. Ama sizin bu yorumunuzu ss alıp atsam olur mu 😄
- 2 ay
Bir kız doğası gereği meraklıdır , oyuzden merak uyandıran şeylere dagay çabuk atlar vunluy bunu öğrenmek ister , onda merak uyandıracak şeyler yazmanı tavsiye ederim örneğin " sen İstanbul üniversitesinde mi okudun sanki orada seni görmüş gibiyim , ya da sen Bursa'da mi yaşıyorsun birine çok benzettim seni , sen şu işle mi mesgulsun sanki daha önce aynı firmada çalışıyorrduk , sen Antalya'da su sokakta mi oturuyorsun bir komşum vardı kızına benzettim seni, burdan birisi ise seni tanıyorum sanki şu hesabin vardı seni görmüştüm burada , gibi gibi onda merak uyandıracak şekilde soru sorarak giriş yap kızlar böyle şeylere hemen dönüş yapar aaa yok ben o değilim, yok bu benim ilk hesabım , hayır Bursa'da değil izmitte oturuyorum gibi açıklama yapma hissi yaşar
- 2 ay
Vayy be 😄 teşekkür ederim. Artık yazacağım zaman sen bizim komşunun kızı mısın diye başlarım tanıdık geldin derim 😅 bakalım sonuçlar ne olacak
- 2 ay
İşte konuyu anladın , onda meeak uyandıracak şekilde bir giriş yap 😊🌸
- 2 ay
Teşekkürler. 🎉 😇🤗
- 2 ay
Rica ederim 🙋
Gizli Üye(25-29)2 aybu canım biryerden tanıdık geliyor bil bakalım nereden jdjdjdhdhdj
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 444 cevap paylaştı. Bu kurbanda kurban kesecen mi kesersen beni De ortak etsene 😅
016 Yorumla- 2 ay
Ahaha iyiymiş 😄
- 2 ay
Oo ben bunları dersem Allah büyük neler neler olur 😄
- 2 ay
🤔 kızın hoşuna gideceğini düşünüyorum. Eğer flört sürem 2 ay ise 1 aya düşer 😄 belki daha da çok etkilersem baya düşer
- 2 ay
Ahaha tabi işin şakasındayım da, ama cidden yazacak olursam aklıma bu yorum da gelecek 😅
- 2 ay
Yok yok anladım sorun değil 😅
- 2 ay
Demi bence de olmasın 😅
- 2 ay
Aynen de öyle 😌😇
- 2 ay
Teşekkür ederim. Hayırlı geceler 🎉😇
Seninle tanışmamız gerektiğini düşünüyorum. Eğer yanılıyorsam, bu senin suçun çünkü çok ilgi çekici duruyorsun. 😉
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
2 aySeninle Galatasaray maçına gidelim dedigi an ordayım 😃 ah ahh iç çektim şimdi 😿
01 Yorumla- 2 ay
Ah be 🥲
Futbol ile pek aram yok 😃 ama isterse basketbola götüreyim 🥳
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
2 aySelammmm jzjzjsjs
13 Yorumla- 2 ay
Teşekkür ederim 😄 bu çok yardımcı olacak
- 2 ay
Oo iyi jsjsj
- 2 ay
:) .
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Cevap alamayınca bir önemi kalmıyor ki merhaba iyi geceler diyorum cevap yok.
00 Yorumlayazmam zaten samimi gelmeyeceğini, çok gördüğünü düşünür yazmam bile :d
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
2 ayMendil işlemeliyim kdjdjd parfümde sıkayım ahshshshshhs
00 Yorumla
2 ayMerhaba ben Hilal
İkinci mesajMahmut sen misin? 😂
10 YorumlaSelam 🙂 ciddi bir konu için yazıyorum bugün canım sıkıldı suçlusu sensin 😄
10 YorumlaSizinle tanışmak içşn bankamatik olmam gerekmiyor ise ben doğru tercihim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
2 ayBen mesaj atmam kardesim
Ya bulurum ya hiç oralı olmam00 Yorumla Ilk adimi atamam ki 😊
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
2 ayBen daha hoşlanmam ya 😂
20 Yorumla
2 ay"Amelde mezhebin ne?" Yaz %100 cevap verir
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Bir bahane bulurum mutlaka
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
2 aykral naptın ya falan :)
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Havalar nasıl sizin oralarda
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
2 ayŞakamısın sen yaa diye başlanır
10 Yorumla Selamun aleyküm olurdu
10 YorumlaSelam yazıyorum direk
10 YorumlaOnuda hoşlanan düşünsün ben yazmam kimseye. d
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 381 cevap paylaştı. Ben saçmalarım genelde
10 Yorumla
2 ayRandom bir şeyler söylerim
10 Yorumla
2 ayMerhaba derim öncelikle
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayMerhaba nasılsın iyi misin derim dümdüz
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Atmam 😬
30 Yorumla- Devamını Gör (30)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 