Sevgilimle rutin, ilgisiz bir ilişkim var, beni heyecanlandıran başka biri çıktı, kimi seçmeliyim?

Bir erkek arkadaşım var. İyi ve sakin biri, seviyorum da ama harekete geçmekte çok zayıf, sorumluluk almakta da öyle gibime geliyor. Aramızda hiç heyecan yok, çok rutin bir ilişkimiz var. Bu aslında bir bakıma iyi, sağlıklı bir ilişki belki ama ruhsuzluk da var, yani çok ilgisiz biri. Bu karakteriyle ilgili bir durum, bana olan sevgisinden şüphem yok ama değersiz hissetmemi değiştirmiyor. Sevgimiz var ve dümdüz bir hayat arkadaşı gibiyiz. Benim istediğim bu mu onu bilmiyorum. İlişkide bazen kendimi erkek gibi hissediyorum. Bir diğer tarafta ise ortak bulunmam gereken bir alanda biriyle tanıştım, çok daha atak, iş bitirici, beni düşünen birisi, yemek yedin mi, üşüdün mü, yoruldun mu sürekli soran, sürekli bir şeyler yapan biri. Hayatımı denk geldiğimiz her an kolaylaştırmaya çalışıyor ve daha olgun, işinde gücünde, var gücüyle çalışıyor, kendi ayakları üstünde duruyor, hazıra konmuyor ve onunla geçen zaman beni daha çok heyecanlandırıyor. Ama bu erkek arkadaşımda gördüğüm eksiğin tamamlanması nedeniyle oluşan bir boşluk mu, geçici mi yoksa erkek arkadaşım benim için doğru kişi değil mi bilmiyorum. Ayrıca tanıştığım kişiyle de daha yeni tanıştığım için de bu kadar ilgili olabilir ama eski ilişkilerinden de anlattığı kadarıyla genel olarak hep böyle biri, karşısındakini düşünüyor. Ne yapmam lazım, yanlış bir şey yapıp belki anlık gafletle ilişkimi bitirmek, sonra pişman olmak da istemiyorum, öte yandan da bu ilişkide kalıp ilgisizliğe boğulmak da istemiyorum. Hiç başınıza geldi mi böyle bir durum? Lütfen ciddi yorumlar yapın, çaresizim.

Sevgilimle rutin, ilgisiz bir ilişkim var, beni heyecanlandıran başka biri çıktı, kimi seçmeliyim?
Cevapla