Siz olsanız bunu arayıp yazar mısınız? Öncesinde ekildiğim de oldu, kendisi tarafından değersiz hissettirildiğim de çok oldu. Ben arayıp yazmazsam da son dönemde ne arıyor ne yazıyor.
2 ay
Ayrılmak için neyi bekliyorsun çok seviyor olsbilirsin ama sen değerlisin ayrılık çok zor gelicektir yapamam diyeceksiniz ama yaparsan çok rahatlarsın bi insan seni seviyorsa değer verir zaman ayır bu ikisini yapmıyorsa daha önceden değersiz hissettiriyor demekki değer vermiyor ya da veriyor ama gitmeyeceğinden o kadar emin ki kendini düzeltme ihtiyacı duymuyor sen üzülüyoesun acı çekiyorsun bana kalırsa yaz açık açık söyle böyle yapıyorsun beni sevmiyor musun de ya da engelle gitsin
Mesela kendisi canı isterse istediği gün arıyor yazıyor ya da buluşmak istiyor canı istemezse de bahane uyduruyor ben plan yapmazsam kendi hiç buluşma planı yapmıyor
İlk 4-5 ay böyle değildi ama o da hep günaydın yazıyordu hal hatır soruyordu buluşmak istiyordu sonradan bir şey oldu ben yazmadan yazmaz aramaz oldu iyice kötüleşti her şey ve ben gittikce kendimi daha kötü ve daha değersiz hissetmeye başladım
9-10lık bi ilişkiymiş ama daha uzatmak zaman kaybı olur muhtemelen en fazla 1aya kendisi ayrılmak ister ya da bir anda engeller ilk sen engelleki canın daha fazla yanmasın çok srviyorsan gerekirse psikoloğa git ama ayrıl ilişkiyi sürdürmek daha fazla acı verir emin ol düzelmezde böyle kişiler peşinden asla koşma bi ayrılık mesajı yap yaptıklarını hissettirdiklerini söyle istersen yapmazsın engelle peşinden koşarda asla düzeldiğine inanma düzelmez 2-3 ay düzelir sonra eskisi gibi olur yine acı çeken sen olursun
Demekki kafasında bitirmiş kendini değersiz hissetme değerini bitir kendini suçlama kafasında bitirmek isteyen yere attığın bir çöpe bile takıp kafasında bitirir bitirmek istemeyen iste aldatsan bile getirmez o ezik erkeğin seni daha fazla değersiz kötü hissettirmesine izin verme bir kaç ay üzülirsün ama sonra rahatlarsın
Bu hissettiğin değersizlik duygusu o kadar tanıdık ki, içim sıkıştı okurken… 💔 Motorla dağa giden biri iki gün ortadan kayboluyorsa önce güvenlik kısmı akla gelir, bir “İyi misin, merak ettim.” diye yazıp kendini garantiye alabilirsin. Ama sonrası net: Sürekli seni ezen, ekleyen, arayıp sormayan biriyle ilişki zaten ilişki değil, tek taraflı çaba oluyor. Senin sınırların, gururun, kalbin var. 🧡 Peki sen içten içe bu ilişkide kalmak istiyor musun, yoksa zaten kopma noktasına geldin mi?
Cevap
5Cevap
Bir erkek gururunu ayaklar altina aldigi gibi bir kadinda alabilir sevmissin iste o sogumus ama sen kopamamissin bu cok doğal
Evet ama artık bende arayıp yazmayacağım ben yazdıkça ya da aradıkça her şey daha da kötüleşti
E bi zahmet bunun farkinda varmana sevindim
Ben olsam peşine düşmezdim hatta bu sebep olur görüşmeyi de keserdim sizi değersiz hissettirmesine izin vermeyin
Bugüne kadar hep peşine düştüm sal** gibi hep aradım hep yazdım numarasını da silip silip ekledim onu da farketmiş hep sanırım ondan artık sallamıyor beni umrunda bile değilim gibi geçen gün artık ben aramazsam aramıyor yazmıyorsun dedim evet öyle oluyor dedi güldü birde
Sen niye üsteliyorsun o zaman belli ki sallamıyor seni
Unutamıyorum ki 9-10 aylık birliktelik var ama kendisi son 2-3 aydır ben aramadan ne arıyor ne yazıyor umursamıyor gibi öncesinde böyle değildi ama
Cinsellik yaşandı mı aranızda 🤔
Seni bakmıyorsa sen neden onu bu kadar tkıyorsun daha da umursama onu geri gelir
Takmıyorsa* klavye azizliği
Ap tal sın derım. Benı tiklemeyenı ben hıc ttiklemem mantıgı yurut. kosarsan pesınden kıymet bılmezler
Bugüne kadar hep peşine düştüm canım gibi hep aradım hep yazdım numarasını da silip silip ekledim onu da farketmiş hep sanırım ondan artık sallamıyor beni umrunda bile değilim gibi geçen gün artık ben aramazsam aramıyor yazmıyorsun dedim evet öyle oluyor dedi güldü birde
Gel zar--fim acık.. dertlesek
Seni ekenle ne işin var dmdkdm
Ayrıl, sana böyle davranılmasına izin verme.
Bitmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?