Birine ilk mesajı atmayı düşünüyordum. Erkek kuzenimin ağzından laf aldım. Dedi ki bir kız bana ilk mesajı atarsa ucuz gözükür ama diğer kuzenime de sorunca anlayışla karşılarım dedi. Napıcam
2 ay
Kişiye bağlı
En azından adamın mı değil mi onu anlamış olursun
Birisi anlayışla karşılar insan gibi cevaplarsa devam edersin
Diğer şekli gelirse boş ver der kestirir atarsın
Ya cok efendi namazında bir çocuk ama işte erkeklere güven olmuyor en ufak ilgi kirintisinda bı tarafları kabarıyor. aynı yerde yaşiyoruz (köyde) herkes birbirini tanıyor birine söylerse rezil olurum diye korkuyorum
Yoo görünmez. Ben ucuz görmedim hiç.
Asıl düzgün iletişim kurmaması onu ucuz yapmaz. Sen mesaj atıyorsun ama o saatlere sonra cevaplıyor. Bu çok can sıkıcı. İnsan bir yerden sonra yazmak istemiyor.
Aynı yerde yaşadığımız için ona mesaj atmaya çekiniyorum. Çünkü buralarda herkes birbirini tanıyor birine söylerse herkes duyar rezil olurum
İlk mesaj atan kız ucuz falan gözükmez, özgüvenli gözükür canım ✨ Gün 2026, hâlâ “ilk yazan kız ucuz” kafası baya geride kaldı 😅 Kuzenininki tamamen kendi bakış açısı, genel gerçek değil.
Hoşlandığın biri varsa, kibar, doğal bir giriş yap, zaten tavrınla ne kadar kaliteli biri olduğunu hissettirirsin 💫 Peki sana yazılsa daha çok hoşuna giderdi, yoksa sen mi başlatmayı seversin? 💌
Cevap
5Cevap
İlk mesajı atınca çabalamiyorlar, zaten elde edilmiş olarak görüyorlar o yüzden atmayı doğru bulmuyorum.
Beni isteyen her zaman merakta bırakır beni. İlgi çeker
Tamda öyle yapıyorum. Aynı yerde yasiyoruz birbirimizi tanıyoruz ama hiç konuşmadık. Ondan etkilendiğimi anladı ama onda tık yok. Nasıl aşık ettiricem sıkıldım artık
Sosyal medyada ekli misiniz?
Evet ama o senede 1 kere falan story atıyor. Ben de atınca asla açip bakmıyor. Yakın arkadaşlara ekledim yine bakmıyor başta bakıyordu. Bilerek bakmadığını düşünüyorum. (Çünkü çocuk dayımın arkadaşi 28 yasinda)
Sen kaçsın?
24 yaş
E tamam sıkıntı değil ki dört yaş
İlk o konuşsun istiyorum. İlgisini çektim ama yaklaşmaya çekiniyor dayimdan dolayı sanırım. Belki de ilgilenmediği içindir bilmiyorum ama ondan hoslandigimi anladı yani. Ben de gidemem köy ortamı sonuçta
Emin olmasını sağla ondan hoşlandığından
Erkeklerin dötünü kaldırmaya ne gerek var? Zaten özel hissettiğiniz çok az an var onuda kaptırmayın
Yok ya. Bence isteyen ilk mesajı ata bilər.
Atacağın kişinin bakış açısına göre değişir bu
Alakası yok, at gitsin kuzenin hava basıyor
hayır erkekler de ilk adımdan hoşlanır
Evet hoşlanırlar çünkü birinden ilgi gördükleri için. Sonra da gtleri kalkıyor
Alakası bile yok. Aşkta gurur olmaz.
Kime attığına bağlı değişir kuzen misali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?