Buluşmadan sonra ilk mesajı atan kız hakkında ne düşünürsünüz?

Arkadaşlar ben biriyle buluştum ama buluştuğumuz gün benim önemli bir işim vardı. onunla 1 saat kadar oturup konuştuktan sonra gitmem gerekti. bana eşlik edip yanımda gelmek istedi gideceğim yere ama ben gelmesini istemedim. giderken görüşürüz bile demeden vedalaşmadan gitti ben 'kendine iyi bak' dedim sen de deyip gitti. sonra bu bana mesaj yazmadı birkaç saatliğine. ben ona yalnız gitmek istediğimi söylediğim için suçlu hissettim ve ilk mesajı ben attım. sizce ne düşünmüştür?
Buluşmadan sonra ilk mesajı atan kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla