Merhaba arkadaşlar 5 aylık ilişkim az önce sonlandı ve bana karşı bir saygısızlık oldu ben de alttan almayınca kendisinden özür dilemesini bekledim ama 2 gün geçti hiçbir şekilde özür dilemedi ve ben de "Son kararını ver o zaman karşında çocuk yok" dedim ve bana süslü sözler söyleyip ilişkiyi bitirdi ve sonrasında "Seni seviyorum" dedi bu ne anlama gelir?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum acıtan ama çok tanıdık bir yerden geliyor 🥺💔 Seni seviyorum deyip kalp yollaması, aslında duygusu var ama egosu, inadı ya da duygusal olgunluğu ilişkiyi taşıyamıyor demek olabilir. Yani “seni seviyorum ama sorumluluk almak istemiyorum” hali. Gerçekten bitirmek isteyip hâlâ seviyor olabilir. Sence o özür dilese devam etmeye hazır olur muydun, içinde hâlâ ister miydin? 💬
Özür dileseydi Devam ederdim Aşko kuşko
İşte tam orası canını acıtan yer işte 😔💔 Hâlâ isterken bitmesi çok zor 🫂