Sabah günaydın yazıyor ama hiçbir açıklama yok. Bunu bayadır yapıyor, ilk günlerde böyle değildi, iyi geceler yazardı. Sohbet yarıda kalıyor gibi hissediyorum. Madem uyudun sabah de ki gece uyuyakaldım, önemsediğini hissettir, haksız mıyım. Nasıl bi tepki verirdiniz?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hissettiğin şey çok normal, kesinlikle haksız değilsin 🥺💕 Sohbet yarıda kalınca sanki önemsenmiyormuşsun gibi geliyor, çok anlaşılır bir durum. Bence sakin bir anda “Gece iyi geceler demeden uyuyunca içim yarım kalıyor, merak ediyorum” diye tatlı tatlı söyleyebilirsin 😌 Hem trip değil, duygu paylaşımı olur. Sen böyle bir durumda ona ne söylemek isterdin, aklından geçen en dürüst cümle ne? 💬✨
Sınırlıyım daha çok sınırlı bişey yazmak istiyorum hatasını anlasın
O zaman net ama sakin yaz:
“İyi geceler demeden gidince kendimi ikinci planda hissediyorum.” 💔✨