İyi geceler demeden uyuyakalan sevgili? Uyumadan önce uykum var uyurum kesin demek gerekmez mi?

Sabah günaydın yazıyor ama hiçbir açıklama yok. Bunu bayadır yapıyor, ilk günlerde böyle değildi, iyi geceler yazardı. Sohbet yarıda kalıyor gibi hissediyorum. Madem uyudun sabah de ki gece uyuyakaldım, önemsediğini hissettir, haksız mıyım. Nasıl bi tepki verirdiniz?

İyi geceler demeden uyuyakalan sevgili? Uyumadan önce uykum var uyurum kesin demek gerekmez mi?
Cevapla