Vaktinde istemediğiniz biri, başkasına gidince pişman oldunuz mu?

Vaktinde istemediğiniz biri, başkasına gidince pişman oldunuz mu?

Elinizdeyken "olmaz" dediğiniz kişinin başkasıyla mutlu olduğunu görmek... Bu gerçekten bir pişmanlık mı yoksa sadece kaçan balığın büyük gelmesi mi? Kimler bu duyguyu yaşadı🤔

#Aşkilişkileri

Vaktinde istemediğiniz biri, başkasına gidince pişman oldunuz mu?
Cevapla