
Elinizdeyken "olmaz" dediğiniz kişinin başkasıyla mutlu olduğunu görmek... Bu gerçekten bir pişmanlık mı yoksa sadece kaçan balığın büyük gelmesi mi? Kimler bu duyguyu yaşadı🤔

Elinizdeyken "olmaz" dediğiniz kişinin başkasıyla mutlu olduğunu görmek... Bu gerçekten bir pişmanlık mı yoksa sadece kaçan balığın büyük gelmesi mi? Kimler bu duyguyu yaşadı🤔
Olmadı. Birini zamanında istemediysem sonradan başkasına gidince içimde pişmanlık oluşmadı. Belki kısa bir ego dokunması olur ama o başka. Gerçekten istemediğin birini kaybetmiş gibi hissedemiyorsun zaten. Bana göre pişmanlık kişiden çok, kafada büyüyen ihtimalden geliyor.
Bence çoğu zaman bu gerçek pişmanlıktan çok “kaçan balık” sendromu oluyor 🙃 Elindeyken görmediğin iyi yanlarını, başkası mutlu edince fark ediyorsun. Ego da devreye giriyor, “benle niye olmadı?” tripleri başlıyor 😅 Ama bazı durumlarda gerçekten geç fark edilen uyum da olabiliyor. Seninki hangisine yakın hissettiriyor, gerçek pişmanlık mı yoksa egosal gıcıklık mı? 💭✨
Cevap
24Cevap
İstemediysem vardır bir bildiğim 😀 pişmanlık duymam
Helal olsun 😅
Hayır pişman olmam.
İstemiyorsam başkasıyla olmasına pişmanlık duymam🙏🏻
Bunu genelde kadınlar yaşıyor herhalde 😅
Olabilir önce red sonra geri dönüş
Asla pişman olmadım olmam da ama gittiğine sevindiğim oldu
O nasıl iş 😅
Ooo olaylar olaylar 😅😅
Yaaa sonra erkek ikinci kez evlendi yeni eşi eski eşi görüşmesini istemedi kavga çıktı eski eşi de nafaka ödemiyor bana şiddet uyguladı dedi şikayetçi oldu erkek 1 ay hapis yattı işinden oldu yeni eşi boşanmak istedi olaylar daha da sarpa sardı 🤣😂🤣 bende uzaktan izliyorum sadece 🤭🤭
İstemedigim değilde benim istediğimin başkasıyla evlenmesi duygusunu yaşadım. O zamanlar uzulmustum ama şimdi unutuldu gitti.
İstedim pişman oldum ama imkan yoktu ki! Param olsa olurdu. lanet olsun
Birine gidince değil ancak sonrasında keşke daha fazla deneseydim dediğim oldu.
Öyle birisi hiç olmadı
En güzeli
Evet
Bunu kızlar daha çok yaşıyor genelde bence
Kesinlikle
Hak vermezsin diye düşündüm hak verince şaşırdım sjsj 🤣
Doğru ya doğru şimdi 😅
😂😂😂 sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün amin😅
Sen seviyosun el alıyo.. illaki koyuyo. Ben çok ağladımda geçti o günler. Toparlıyorum.
Boşuna demiyorlar insanlar kaybettiklerinin değerini zamanında bilmedikleri için üzülürlermiş
Böyle bir durum yaşamadım
Hayır aşk ve aşk ilişkilerimde hiçbir şeyden pişmanlık duymadım
Yoo s.. tirip gidebilir hiç umrumda olmaz.
insanlar konusunda pişman olmam
Hayır pişman olmakta saçma
Asla birbirlerine yakın bana uzak olsunlar yeter
Allah herkesin gönlüne göre versin
Yok olmadım.
Yok olmadı böyle bişey yaşamadım
En iyisi
🫡🫡
Olmadım
Hiç olmadım
Hayır.
Hayır
Yoooooo
Asla
Hayır pisman olmadım
Hayır
O ne demek
Hayır
Hayır olmadı
Oldu evet
Sonra ne oldu
Sonra geri aldım ☺️😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?