Eşinizin telefonunu falan karıltırıyor musunuz😅 bunun hakkındaki düşünceleriniz nedir?

Ya eşim de ben de özel alan ihlalini sevmeyiz. Belki yeni evlendiğimde falan bakmışımdır telefonuna. Sabah kitap okuyorduk kahvaltı öncesi, tlf verir misin bakmak istiyorum dedim🥳😅 adam bir şok oldu, şaşırdı falan bir şey mi oldu dedi, yoo bakıcam dedim verdi ama dibime oturmuş yüzüme bakıyor göz hareketlerime falan neyse baktım verdim, yüzüme bakıyor ne oldu falan bir tepki bekliyor adam😅🤭 çünkü ben hemen bir şey okuyunca söylemem düşünür tartar falan öyle karar alır bildirim yaparım🤷‍♀️ kahvaltıda diyor ki ödüm koptu bir şey yok ama senin bunu yapman bir an hayatı sorgulattı öyle ciddiydin ki bir an beni boşatacaksın sandım😅 nasıl bu korkuyu verdim bilmiyorum ama neyse ki bir haltlar yoktu...

Eşinizin telefonunu falan karıltırıyor musunuz😅 bunun hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Eşinizin telefonunu falan karıltırıyor musunuz😅 bunun hakkındaki düşünceleriniz nedir?
Cevapla