Benden zaman isteyen yengeç burcu erkeğini aramaya devam mı etmeliyim yoksa tamamen geri mi çekilmeliyim?

7. Gün arayacağım dedim. Tamam ara dedi. Sonra mesaj attım sana güveniyorum lütfen güvenimi sarsma dedim. Eyvallah gülüm dedi. Ben de ona şuanlık son kez seni seviyorum ve bekliyorum görüşeceğiz dedim. O da görüşeceğiz gülüm dedi. Ben dayanamadım 3 gün geçti aradım. Çok kötüydüm. Başta açmadı 2 dk sonra döndü. İşi vardı arayacağım dedi. Aramadı. Ben de ertesi gün mesaj attım. Yok ya seninle konuşmasam olmuyor iyi gününde kötü gününde yanında olmak istiyorum beni uzaklaştırma dedim. Cevap vermedi. Akşamüzeri aradım yemek yiyeyim döneceğim dedi dönmedi. Akşam MR’ım var dedim. Onu da görmedi hiçbir mesajımı görmedi. Aramak istiyorum. Ama bu sefer ters teper de hiç dönmeyeceğim derse diye korkuyorum. Net bir insan anlatabiliyor muyum ayrılmak istese o dakika bitirir ulaşamam ona. Zaman mı vermeliyim?

Benden zaman isteyen yengeç burcu erkeğini aramaya devam mı etmeliyim yoksa tamamen geri mi çekilmeliyim?
Cevapla