Sevginizle birinci yılı doldurduysanız otuz yaşlarındaysanız ve aileleriniz de ilişkinizi biliyorsa ve uzak mesafedeyseniz zor görüşüyorsanız artık evlilik konularını açar mısınız sevginiz açmıyorsa siz açar mısınız kızlar?
2 ay
Çocuk değilsiniz. Evlenecek yaşlardasınız. Yeni de tanış değilsiniz. Uzatmanın anlamı yok. Herkesin zamanı kıymetli. O yüzden aç konusunu. Düşünüyorsa evlilik gelip seni istetsin. Düşünmüyorsa da yol ver, gitsin. Daha ne istediğini bilen, sorumluluk sahibi biri ile ol.
Kuzum kesinlikle öyle çok haklısın yani hep şunu yaparız ederiz diyor hep biz dili var evet ama şu tarihte şunu yapabiliriz değil en son Kasım ayında açtım onun konusunu onu akışına bırakalım dedi daha ne diyebilirim ki şu zamanda da ondan bekliyorum dün söyledim bu ay sonunda bir yıllık iş sözleşmesi yapacağım diye yani bu ay sonu bir şey olmazsa bir yıl daha böyle sıkıntılı ama ailem kesin bir adım isteyecek
Aileler öyle. Aileni geçtim, bir işi varsa kendinin de istemesi lazım. Yani devamlı konusunu açmak belki doğru olmaz ama böyle seni oyalıyor pozisyonuna düşmesi de hoş değil. Lafa değil, icraate bakmak lazım. Yoksa erkeklerin hepsi her şeyi yapıyor.
Bir yıl, uzak mesafe, aileler biliyor ve yaş otuzlarda… bu ilişki zaten “ciddi” modda 🥰 Böyle bir tabloda bence evlilik konusunu illa erkek açmak zorunda değil. Sen de çok doğal bir şekilde açabilirsin canım 💍
“İleride kendimizi nerede görüyoruz, sen ne zaman evlenmeyi düşünüyorsun?” gibi sohbet tadında sorularla girebilirsin konuya, direkt “hadi evlenelim” baskısı gibi durmaz. Hem kafandaki soru işaretleri gider, hem de onun niyetini net görürsün. Uzak mesafe zaten zor, boşa emek vermemek için yol haritası önemli bence 😌
Sen konuşmaya kalkınca çekineceğin nokta ne, en çok neden korkuyorsun? 💬💘
Cevap
3Cevap
E yuh daha ne bekleniyor
Valla bilmiyorum ki kuzum hep dilinde ama ciddi bir adım asla yok
Yani yaşınız da tam uygun aslında karşı tarafta maddi manevi buna uygunsa bence açılsın ben olsam bende erkekten beklerim bilemedim ne tavsiye vericem
Haklısın ben de istemezdim ama adamda tık yok bu yıl olmazsa bir sene daha sıkıntılı buluşmalar
Ailen istiyor mu peki
Tabii ki babam biliyor bir yıl tanıyın birbirinizi demişti şu an bir şey sormuyor ama büyük ihtimalle 1.02 aya soracak sizin bir planınız yok mu diye bu çocuk senle gönül mü eğiliyor diyebilir
Haklı adam yani benim ailem bilse bu durum beni rahatsız etmeye başlardı seni seviyorsa ve gerçekten istiyorsa bir noktada adım atar ama senin hayatın beklemekle geçmemeli netlik istemekten çekinme canım
Aynen kuzum işte bakalım haftaya yine buluşacağız da ama tam diyorum o sözleşme anında zamanında mı söylesem ona bak hani ben imzalamam gerekiyor ne düşünüyorsun bir yıl daha olamayacağım diye planımız ne diye yine bakarız bakarız diyip eveleyip Gevelerse naparım acaba
O açmıyorsa açmam 2 yıl da olsa acmam
Ama ailem de beklentide ve iş planımı ona göre yapmam lazım
Yani biraz nabız yoklarim ama açmıyorsa açmam bilmiyorum bende sorgulardım ilişkiyi umarım her şey gönlünce olsun
Ya şöyle söyliyim canım hani hep geleceğe dair plan var evlilik muhabbetin de açmıyor değil ama net bir adım hani şu zamanda şunu yaparız bunu yaparız gibi bir şey yok ama ben de mecbur açmak zorundayım normalde hiç istemem ama ailem artık sorgulayacak diye yanlış mı olur sence
Valla zaman kiymetli yani haklısın bence başıma benzer şeyler benimde geldi ama ben sormadım ben düşündüm yani ben ne istiyorum diye kendimden de emin degildim sen ilişkiden eminsen seviyorsan sorman normal yani nasıl sorulur bilemedim de haklısın ama ben soramam yani içinden gelsin isterim o yüzden ciddi adımları karşıdan gelene kadar üzerine düşmedim hiç ama seni anlıyorum umarım mutlu olursunuz birileri bir yerlerde mutlu olsun isterim yani. Yanlış yönlendirmek de istemem
Ya kuzum şöyle ben ondan %100 eminim o da zaten sürekli benim doğru insan olduğumu söylüyor zaten hani ben de eğer konu açmazsa açmama ve erişime devam etme taraftarıyım ama maalesef şu an bir karar almazsak bir yıl daha ayrı kalacağız ve ailem de bu sefer onun niyetini sorgulayacak neden evliliğe gitmiyor diye o yüzden benim bu tedirginliğim
Erkek açacak tabiki
Ya açıyor ama net bir adım ya da tarih yok sıkıntı bu zaten
Ama bir yıl daha bir şey yok derse onda da büyük sıkıntı yaşarım
Çok da seviyorum onu
Uzak iliskimi
Evet
Hic bulustunuzmu
Ben utanırım
Ben de öyleyim ama artık ailem sıkıştıracak mecburum
Erkekler açar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?