Her kızla içli dışlı bi bana gelince soğuk yapıyor ne iş?

Şimdi çirkin diyeceksiniz ama çirkin değilim bence, öyle güzel de değilim ama birkaç tane sevgilim de oldu, neyse işte ne yapacağım ben? Neden böyle davranıyor ya çok kötü hissediyorum

Her kızla içli dışlı bi bana gelince soğuk yapıyor ne iş?
Cevapla