Şimdi çirkin diyeceksiniz ama çirkin değilim bence, öyle güzel de değilim ama birkaç tane sevgilim de oldu, neyse işte ne yapacağım ben? Neden böyle davranıyor ya çok kötü hissediyorum
2 ay
Şimdi çirkin diyeceksiniz ama çirkin değilim bence, öyle güzel de değilim ama birkaç tane sevgilim de oldu, neyse işte ne yapacağım ben? Neden böyle davranıyor ya çok kötü hissediyorum
Takılmalık kızsın belki ne bilelim gereksiz boş işlere kafa patlatmam çünki sınırlarım var aşılırsa herkes harcarım sana da tavsiye ediyorum bir erkek için sürünmek AP. tallık dır sadece boşa zaman saçma bir şey yapman bile yeterli dünya güzel ol
Tam tersi asla takılmalık değilim. Biliyorum ama elimde değil yani hoşlanıyorum ben de soğumak için çok uğraştım zaten olmuyor
Ben seni soğuturum 🙃 eskileri kovalamak saçma geliyor bunu realde gören erkek de soğuk bakar iyi düşünmez
Uzun konular giden gitmiş kalan sağlar moduna devam etsen iyi olur
Birine karşı böyle hissedip, ondan soğuk davranış görmek kalbi çok üzen bir şey, seni gerçekten anlıyorum 🙁💔 Kendini çirkin falan görmeyi bırak, bu olay senin değerinle ilgili değil, onun tavrıyla ilgili.
Bazı insanlar herkese samimi, hoşlandığı kişiye ise gerilip uzak durabiliyor. Bazen de gerçekten ilgisi yoktur ama bunu açık söyleyemez. En sağlıklısı, sakin bir anda direkt sorup netlik almak. İçin içini yemesin. Peki, cesaret edip “Bana neden mesafeli davranıyorsun?” diye sorabilir misin sence? 💬✨
Cevap
4Cevap
Bisey yapma önemseme sende
Tepki şekli bu bence
Ne tepkisi
Anlamadım valla biraz daha açık anlatır mısın
Hee evet ya olabilir bilmiyorum bu bahsettiğin olaya birkaç kere denk geldim katılıyorum ama, şu an içinde olduğum durum hakkında böyle düşünmüyorum ya bu farklı
Etkileme yöntemi mi yoksa etkilendiği için mi ters davranıyor?😬 Ay ben yanlış anladım pardon neyse
Derdi ne
Bilmiyorum
Takılma çok
Cinsellik istiyor mu yok falan diyorsan
Hissetme.
Aşık
Yeme beni ya
Ben aşıkken öyleydim ondan yola çıktım, ama o zmnlar yaş 13 14 tü :D
Seviyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?