Hoşlandığım kız bir sıcak, bir soğuk davranıyor. Kızlar neden böyle?

Arkadaşlar, benim yaklaşık 1.5 yıl önce başlayan bir aşk hayatım var kıza açılıp reddedildim. O süreçten sonra belli bir süre bekleyip değişen bir şey olmayınca sosyal medyamdan çıkarttım kendime bir hayat kurma yolunu seçtim. Tabi ortak arkadaşlarımız olduğu için arada görüşüyoruz. 2 ayda 1 diyelim. (Bu 2 ayda 1 görüşme süreci 8 ay felan aşagı yukarı ben arkadaşlarımla buluşuyorum o da buluşuyor ama beraber nadiren yani ). Sonra beni tekrardan sosyal medyadan ekledi. Arkadaşlar felan derken görüşmeye başladık tekrardan sık bir şekilde arkadaş ortamında olsa şehir dışına oraya buraya gittik gezdik eğlendik. Yakın zamanda kendi gelmediği halde gittiğim bir yerde beni etiketler misin dedi etiketledim felan işte aynı gece işte bir ilişkide ne ararsın gibi sorular insan sevdiğini saklar mı felan. dedim acaba bir şeyler değişti mi ama sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer. O gece gayet güzel bir muhabbetle kapandı ertesi gün ise bir soğukluk var gibi hissediyorum. Bu kızlar neden böyle

Hoşlandığım kız bir sıcak, bir soğuk davranıyor. Kızlar neden böyle?
Cevapla