İyi misin dedi, konuşmak istemiyorum deyince helallik istedi
2 ay
seninki kadar uzun bir süre sonra olmasa da aynısını ben de yaşamıştım devamında değerini anladığını tekrar beraber olmak istediğini söylemediyse o 2 yıl içerisinde yaşadıklarının senden dolayı olabileceğini düşünmüş olduğu ve hayatına rahat bir şekilde devam etmek istediği için iyi olup olmadığını sorup helallik istemiştir bence
Eski sevgililer 2 yıl sonra böyle yazınca kafa yakıyor gerçekten 😅 Genelde bunun iki sebebi oluyor: Ya vicdanı rahat değil, içten içe yaptığı şeyleri düşünüp helallik isteyerek hafiflemek istiyor 🙃 Ya da senden hâlâ tam kopamamış, nabız yokluyor ama direk dönemiyor. Konuşmak istemiyorum demen çok net ve saygı duyulası bu arada 💯 Sence sana haksızlık yaptığı bir dönem olmuş muydu? 💬
Cevap
4Cevap
Hayat ona tekmeyi basmıştır ve büyük ihtimalle bunun da senin ahın olduğunu düşünüyordur
Yani özlediğinden değil mi
Oltayı atmış, sazan olarak sende düşmüşsün. Adam işini biliyor prof çapkın😂
hurmalar tırmalamaya başlamıştır
Başına iş mü geldi diyorsun
Acaba bir umut var mı diye
unutamamış seni
2 yıl sonra mı aklına geldim
içine kötü his doğmuş evham yapmış
yalan bence
2 yıl içinde başkalarıyla konuştu
Neden ayrildiniz
Onun hataları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?