Tamam herkes sana aşık, herkes seni kıskanıyor tamam 🤣😂😂😂
2 ay

Şiddete karşıyım ama, bir kez de olsa bu şart
Bu mod bence tam “ana karakter sendromu hard mode” 😂 İnsan kendinden emin olsun, özgüven güzel ama her bakışı “bana aşık oldu” sanmak da biraz ego şov gibi geliyor 😅 Uzun süre maruz kalınca sıkıyor açıkçası. Ben nazikçe konuyu değiştiriyorum genelde, drama çekmiyor canım 🙃 Senin çevrende var mı böyle tipler, nasıl baş ediyorsun? 💬
Cevap
32Cevap
Aç tavuk kendini buğday ambarında sanır misali 😂
Hayır öyle ruh hastası narsist kişilere tahammülüm yok
Nasıl yani Herkes bana aşık değil mi şimdi :D
Nası ya bu sitedeki tüm kızlar bana aşık değil mi yaniii
Evet bende aşığım 999.999.999
Bende oldum 1.000.000.000 oldu 😎😂
Sen daha iyilerine layıksın 🤣🤣🤣
Var ama görünmezler 😂🤣
Gizli iyiler 🤌🤣
İyyyy hiç sevmem öyle insanı birde ilgi çekmek için ay midem agriyor ay kalbim sıkışıyor demeleri birde...
Hayır gerçeklerden kopuk şımarık egoist insanları sevmem sjfj
Haha 😂 narsist kişilikler genelde öyle oluyor
O kadar güzel yahut o kadar yakışıklı insanlar var fakat güzel de bir sürü yakışıklı da bir sürü 😂😂
İyyyyk bulunmaz Hint kumaşı mısınız ayol ndjemdmdmd
Öyle insanların hayatımda yeri yok hiç çekemem tahammül de edemem jdjsjjsjsjs
Ben hayatımda 1 kere bile kızın elini bile tutmadım benim anne baba zaten ayrı ama olursada Dünyanın en fakir kızı olsun 1 tane kıyafeti olsun sorun değil ben kendi dolabımdan ona veririm tek ve ömürlük olmasını isterdim
Valla benim anne baba ayrı İlerde nasıl evlilik olur oda zor bende şans yok
Kesinlikle ben de hiç tahammülüm yok daha çok bu tek taraflı bir ilişki türü gibi
Ahaha var böyle tanıdıklarım ashdjd aşırı basit görünüyorlar gözüme...
Bende şöyle düşünüyorum x kişisi var diyelim bunu seven çok vardır diyorum kendi kendime 😁
Erkekler arasında böyle bir “dişilik savaşı” olmadığı için pek alışkın değiliz:)
Öfff ne tarafa kusuyoruz
Böyle tipler aşırı derecede fazla var. Kendini cok üstün görüyor ego desen bir milyon
Tüm karşı cinsler senin olsun al karrşim diyesim geliyor
Onlardaki EGO zaten hiç kimsede yok. Yürürken herkes onlara bakar herkes onları taklit eder herkes onları kıskanır..
Çok komikler sadece
Neleri tahammül ettik bu nedir ki
Dünya kendi etrafında dönüyor sananlar 😂
Yaw tamam sesnsin de geç:)
Onlara değilde kendini vazgeçilmez veçok değerli sananlara tahammülüm ypk
Bizi kimse sevmedi ki aşık sanalım 😭😭😭
Kadınlar hep öyle maalesef 😁 komik canım 😁
Gülüyorum onlara
Yok be hadimizi biliriz biz
Hayır Tabikide tam bir mal bence o tipler
Bedava komedyenlik yapıyorlar işte ne güzel
Iyyy
Hayır ya
Üzülüyorum onlara
Egoistler
Hayir
Hayır, ergence geliyor
Hayır, sandıklarıyla baş başa bırakıyorum.
hepsi uzak dursun benden
Bana komik geliyor öyle tipler 😅
Çok tatlısın yaaa
Nasılsın
Kibir kötü
Evet
Tahammül ederim ki
Müptezeller ya
Edemiyorum
Edemiyorum
Mallar işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?