Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda diyerek. Aslında hiç sevmediğiniz insanlara yalandan gülümsüyor musunuz?

Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda diyerek. Aslında hiç sevmediğiniz insanlara yalandan gülümsüyor musunuz?

Sevmediğim insanlara özel gülümsemiyorum. Kendi hayatım dış etkenlere bağlı değil diye düşünüp kendi keyfim için gülümsüyorum. Ve doğru yerden bakarsan her şey eğlencelidir.
Sevmediğim bir insana tahammül edebilmeyi bırak sevmediğim insan karşıma nefes alıp verse batıyor bana git başka yerde nefes al ver diyesim geliyor 🤣🤣🤣
etmek zorunda kalıyorum bazen
Seni sevmeyen ölsün
Ayy sen kimsiniz beyefendi 😂
Gizli bir hayranının yavrum :)
Hep gizli mi kalacaksın peki 🥺
Şimdilik böyle iyi güzelim
Pekiiiii 🥺
Ne oldu güzelim niye üzüldün
Gizliliğine 😝
Cevap
3Cevap
Yalandan gülmek başka normal saygı kuralları gereği davranmak başka. Sevmesem de bana bir şey yapmıyorsa köşesinde ne halt yiyorsa yiyebilir.
Hayır tahammül edemem sevmediğim insana.
Hayır sevmediklerime karşı tahammülüm yok
Sevmediğim kimseyle görüşmüyorum konuşmuyorum uğraşamam
Hayır settir ediyorum
Tahammül sanırım yüksek.
ne etcem aw
mumkunse sohbet etmem
Hayır küfrediyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?