Sevgilim gerçekten ailesi istemediği için mi ayrıldı, yoksa bahane mi uydurdu?

Kız arkadaşımla aramda 4 yaş var, o 20, ben 24'üm. Ailesine beni anlattığında, dediğine göre kabul etmemişler yaş farkından dolayı ve bu olayın üstüne biz 2 hafta kadar daha konuştuk, çok söz verdi, elimden geleni yapacağım vs. diye. Sonra 3 gün önce bir soğuk konuştu ya da ben öyle algıladım artık bilmiyorum ve ona böyle hissettiğimi söylediğimde
Gideceğimi düşünüyorsan, bana güvenmiyorsan yürütmeyelim, bunalttı artık bu düşüncelerin beni dedi ve ayrılalım tamam mı dedi. Tartıştık ve en son bir şey söyleyebilir miyim dedi, evet dedim ve bana ailem istemiyor, babam mesajları gördü, ya ayrılırsın ya da bu evden gidersin demiş anlattığına göre, yoksa yine gitmezdim yemin ederim Allah içimi biliyor dedi. Ben de ben konuşurum, sen bizi bitirme, yeter ki bir şekilde ikna ederiz dedim, en kötü ihtimalle babanın karşısına geçer kızını seviyorum derim, vermezse de alır giderim, sevdiği kadını yarı yolda bırakan adam değildir dedim. O da bana ben ailesiz yapamam, seni seviyorum ama artık yeter, iki taraf arasında kalmaktan bıktım dedi ve numaranı siliyorum dedi. En son paylaştığım WhatsApp durumlarımı görmüş, numaramı silmemiş.
Gerçekten aile yüzünden mi gitti, yoksa bu bahane miydi çözemiyorum.
O bana ağlıyorum dediğinde ben duymadığım halde hemen gönlünü rahatlatırdım ama o beni ağlarken duydu ve sadece ağlama dedi.
Sevgilim gerçekten ailesi istemediği için mi ayrıldı, yoksa bahane mi uydurdu?
Cevapla