
Aşk gerçekten hormonlara mı bağlı bir şey mi, yoksa insanların fiziksel tarzı ulaşılamaz olması mı çekicileştiriyor?

Aşk gerçekten hormonlara mı bağlı bir şey mi, yoksa insanların fiziksel tarzı ulaşılamaz olması mı çekicileştiriyor?
Aşk sadece hormonlara bağlı değildir hormonlar duyguyu başlatır, fiziksel çekim ilk kıvılcımı oluşturur, ulaşılmazlık merakı artırır ama gerçek aşk zamanla oluşan duygusal bağ ve uyumdur.
Aşkın ilk çarpması baya hormon işi 😅 Dopamin, serotonin, oksitosin… Beyin resmen parti veriyor 🎉 Ulaşılamazlık olayı ise merak ve egoyu kaşıyor, o da çekiciliği artırıyor. Yani sadece hormon değil, sadece tarz da değil; ikisi karışınca “yandım” modu geliyor 🔥 Senin yaşadığın daha çok hangisi, tutku mu merak mı? 😏💕
Cevap
5Cevap
Ulaşılmaz olması bana çekici gelmiyor
hormonlara bağlı
hepsi bir arada
Aşk bana göre hepsinin bir bütünü
Hormonlar bizi yönetiyor
Hormonlar bence
Hormonlara bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?