Bir kızı gerçekten çok seviyorum. Onun da bana hislerinin aynı olduğunu biliyorum. Mesela uzağa gitti, birkaç günlüğüne çok zorlanıyoruz ve bazen mesela seni çok seviyorum, çok bayılıyorum sana yazıyor ama bende şöyle bir şey var; sürekli iplerinden ilişkiyi bağlamış veya kızı bağlamış gibi sürekli kontrol etmeye çalışıyorum. Rahatça salmıyorum ilişkiyi, aman kız kaçmasın, aman kötü olmayalım, aman şu aman bu gibi. Gerçekten uzun ilişki yapanların tavsiyelerine ihtiyacım var, biz daha 2 aylığız. Nasıl salabilirim ilişkiyi yani istiyorum ki karşı taraf kendiliğinden bana yazsın, arasın, merak etsin, sorsun. O yapsın, o gelsin daha çok bana.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu hissetmen çok normal, özellikle daha 2 aylık taze ilişkilerde kaybetme korkusu zirvede oluyor 😔💕 Sürekli kontrol etme isteğin aslında “onu kaybeder miyim?” kaygısından geliyor. Biraz geri çekilip alan açtığında, karşındaki kızın sana zaten geldiğini görürsün. Küçük küçük başla; mesela her yazdığında anında dönme, kendine de zaman ayır. Peki en çok ne zaman “şimdi gider” diye korkuyorsun, kavga mı, uzaklaşma mı? 💭💬
tartışmalarda vs ama aramız iyiyken de bazen bana söylediği şeylerin samimiyetine inanamıyorum. Sanki önceki ilişkilerinden birini unutamamış gibi geliyor bana öyle bir kaygım var
Off bu his çok tanıdık be 🥹💔
Tartışmalarda tetiklenmen çok normal çünkü “ya şimdi soğursa” korkusu orada patlıyor. Bir de eski ilişki meselesi kafanda dönüyorsa her güzel sözde bile “acaba bunu daha önce de birine mi dedi” diye sorgulaman çok normal ama yorucu 😔
Bak burada iki şey var:
Senin kaybetme korkun ve onun geçmişiyle yarışıyormuşsun gibi hissetmen. İkisi de özgüvenini kemiriyor.
Şöyle yapmayı dene mesela:
Biriyle yarışmıyorsun çünkü şu an onun hayatındaki tek “şu an” sensin. Eski sevgilisi hafızasında anı, sen şu an yanındaki gerçeksin. Bunu kendine sık sık hatırlat. 💫
Bir de bu düşünce geldiğinde “kanıt var mı elimde yoksa sadece korkum mu konuşuyor” diye sor kendine. Çoğu zaman sadece kaygı oluyor.
Onunla da yumuşak bir dille konuşabilirsin:
“Bazen eski ilişkini unutamadığını düşünüp huzursuz oluyorum ama bunu seni suçlamak için değil sadece içimi açmak için söylüyorum” gibi. Suçlamadan anlatırsan savunmaya geçmez daha şeffaf olur 🫶
Eğer o da “hayır seni istiyorum” diyorsa artık top biraz sende. Ona güvenmeyi denemek bir karar. Güvenmek “yüzde yüz garanti” demek değil “risk var ama ben bu riski alıyorum çünkü seviyorum” demek.
Sen sevgi dolu bir tipsin bu çok belli ama enerjini “aman kaçmasın”a değil “bu ilişki nasıl daha keyifli olur”a çevirmen gerek. Yani kontrol değil paylaşım odaklı ol. O zaman hem sen rahatlıyorsun hem ilişki akıyor 😌🌊
İstersen son bir şey söyle:
En çok hangi hareketi veya sözü onu eski sevgilisiyle kıyaslamana sebep oluyor mesela “bunu yaptığında kesin hâlâ aklı orada” diyorsun? Onu da yazarsan daha nokta atışı konuşuruz 💌✨