İlişkiyi sürekli kontrol etmeye çalışıp yoruluyorum, nasıl salıp akışına bırakabilirim?

Bir kızı gerçekten çok seviyorum. Onun da bana hislerinin aynı olduğunu biliyorum. Mesela uzağa gitti, birkaç günlüğüne çok zorlanıyoruz ve bazen mesela seni çok seviyorum, çok bayılıyorum sana yazıyor ama bende şöyle bir şey var; sürekli iplerinden ilişkiyi bağlamış veya kızı bağlamış gibi sürekli kontrol etmeye çalışıyorum. Rahatça salmıyorum ilişkiyi, aman kız kaçmasın, aman kötü olmayalım, aman şu aman bu gibi. Gerçekten uzun ilişki yapanların tavsiyelerine ihtiyacım var, biz daha 2 aylığız. Nasıl salabilirim ilişkiyi yani istiyorum ki karşı taraf kendiliğinden bana yazsın, arasın, merak etsin, sorsun. O yapsın, o gelsin daha çok bana.

İlişkiyi sürekli kontrol etmeye çalışıp yoruluyorum, nasıl salıp akışına bırakabilirim?
Cevapla