26 olacağım bu sene. Arkadaşlar şimdi şöyle bir şey var hiç sevgilim olmadı tabi konuştuğum oldu yazıştığım oldu ama hiç kimseyle buluşmadım 1 kere biriyle tanışıp o gün zaman geçirmiştik ama 2'miz değil arkadaşı da ve benim arkadaşım da 4'ümüz yani. Onun dışında tecrübesizim biraz bu aşk konularında. Güzelim ama özgüvenim yok. Yani mesela ne bileyim geç mi kaldım evlilik için sizce? Zaman akıp gidiyor. Hep endişeliyim korkuyorum evlenemem diye bir de şu var beğendiklerimin hepsinin sevgilisi var böyle erkekleri bırakırlar mı hiç. Bir de herkesin geçmişinde biri var ya böyle bana aşık olacak beni sevecek biri sanmıyorum olduğunu herkes bir şey yaşamış exini unutamıyor çünkü bir de küçüklükten tanışıyorlar
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer