İlişkide 10 yaş farkı çok mu sorun olur, hislerime mi yoksa aileme mi güvenmeliyim?

Hep korkuyordum ya doğru kişiyi bulamazsam diye, buldum ama aramızda 10 yaş var ve ben 20, o 30. Anneme sordum, annem çok fark var dedi. Sizce ne yapmam lazım, hislerime güveneyim mi yoksa direkt bir şeyler olmadan kestirip atmalı mıyım? Bir de benim çevrem geniş, onun çevresi az, bu bir bahanem olabilir mi?
Güncellemeler
2 ay
Ve çok korkuyorum evlilikten tereddüt var içimde onun beklentileri var çocuk vb.
İlişkide 10 yaş farkı çok mu sorun olur, hislerime mi yoksa aileme mi güvenmeliyim?
Cevapla