Sevgilim hiç olmadı. Yani hep arkadaş olduk samimi tarzda. Yalnız mı kalıcam ben korkuyorum
2 ay
Sevgilim hiç olmadı. Yani hep arkadaş olduk samimi tarzda. Yalnız mı kalıcam ben korkuyorum
Cevap
1Cevap
Emin ol sevgilin olursa bu günlerini mum ışığında ararsın... Şu an ne kadar mutlu olduğunun farkında değilsin...
Ciddenmi diyorsun abi. Abi diyorum bu arada senden küçüğüm galiba 25 im
Sana şöyle söğliğim düşün sevgilin olduğunda... Haklıyken özür diliyorsun, daima hiç bir şey yapmadan kendini açıklama gereyi duyuyorsun, kendi hayatını değil onun senin için tasarladığı hayatı yaşıyorsun, beraber aldığınız kararları aslında o alıyor sen de onaylıyorsun, onun hayatı kendisinin senin de hayatın onun oluyor, bir gün baş kaldırırsan onu yoldan çıkarmış vefasızlık etmiş oluyorsun. Seni çok seviyorum diyen kadın ve ya kız senin ölümün için çok rahat şekilde beddua ede biliyor... Bu bazen bir yere geç kalmak gibi saçma sapan bir sebepten ola biliyor... bunlara razıysan bu birini çok zor değil...
Abş sana bişi diyimmi. Sevgili olmadım ama ismini tam koyamadığımız bu tarz bi ilişki yaşadım. İlişki gibi değilde belirdizlik işte yan cep gibi. En son dediklerin bile oldu. Başlarda sevdiğini ima etti. Ben bozunca dalgasını geçti toparlamak yerine
Bu yüke girmemek en iyisi bence
Teşekkür ederim yorumun için abi. İçim bi tukta olsa rahatladı sayende
Rica ederim hayatda başarılı ve huzurlu olmanı dilerim... Hayatını kendin yaşa bir başkasının sanna hayat tasarlamasına izin verme... Yoksa gün gelir gelir şu lafları duyarsın: Ben olmasaydım sen şimdi kim bilir nerelerdeydin... Sana mağara adamı gibi davranır... Yani senin hayatın en ateşli seksten daha değerli ve daha önemli...
Yalnızlık sıkıcı ama düşündüğün kadar korkunç değil merak etme
yalnız kalmaktan nefen korkuyorsun
Sevmeyi ve sevilmeyi istiyorum. Hep yalnız kalmak bilemiyorum kötü hissederim.
İnşallah… bunu umut ediyorum teşekkür ederim yorumun ve düşüncen için
Normal bende öyleyim öyle bir sorun olmaz
Bilemiyorumki. Bu yaşıma kadar hiç olmadı. Kızlardan hoşlansamda yaklaşmıyorum o yönde. Cesaret ve beni sevmezler diye düşünüyorum hep
Sorun olmaz mı? Yalnız kalmak…
Ömür boyu olmaz ya
Bende bi noktada saldım ya kendimi aslındaa. Cesaret ve güven gitti bende birazda. Ama dışarda veya başka yerde mutlu çifleri görünce keşke bende böyle sevsem ve sevilsem diyorum
Bende oluyor o bazen
Sende sanki aynı modda gibisin nedense. O vibe aldım sende. Garip…
Uyum sağlıyorum dndndndn
Belli oluyoo xdddxddf enerjin aynı gibi. Şimdi goygoya başlasam sende başlayacan gibi vallaaa
Hggggbvff doğrudur
Neyse kaçcan gibi sen. Analiz ediyom dnnxnx. Yorumun için teşekkürlerrrrr bu arada “CEVAP SAHİBİ” nxnxnxnx
Rica ederim hggffvvvvggg “SORAN”
Ulan xbnxnxnxnnxnx tam kafa dengisin sen hee dnndnnx
Teşekkür ederim
Rica etmek🤖👍
😂
Eklesene beni dicem yanlış anlayacan şimdi. O yüzden goygoy yapcaksan arada burdan yaz dnnxnxnx “cvp shbi”. Sarıyoo
Hay Hay sen bilirsin “SORAN ŞAHS”
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgilinin hiç olmaması kesinlikle anormal değil, bunu net söyleyeyim önce 🫶🏻 Zaman herkese aynı anda işlemiyor, seninki biraz yavaş ve özel akıyor, hepsi bu. Yalnız kalacaksın diye bir kader yok, sadece şu an doğru insan çıkmamış karşına 💫
Kendini tanımaya, hayatını dolu yaşamaya odaklan, zaten enerjin çekim gücü olur 😉 Peki, şu ana kadar sevgili olmamasının sebebi sence ne, seçicilik mi, ortam eksikliği mi? 💭✨
Ortam eksikliği bence. Ben normalde şakacı baya enerjik esprili biriyim. Ama kızlarada yaklaşamam yani. Kızlar bana baksada ben bakmadan geçerim hep. Hani sanki yanlıl anlaşılma korkum ve tipimi beğenmememden dolayı. Asosyalim bu konuda. Ama sohbet etmeye ısınmaya başlarsam akıyorum.
Ayyy tam benlik enerji bu ya 😍 Bak flört modun geç açılan bluetooth gibi sadece bağlantı kurman lazım 😂✨
Yanlış anlaşılma korkun ve tipini beğenmemen olayın kilidi bence 😔💭 Ama şunu bil: insanlar yüzde yüz dış görünüşe değil hissettirdiklerine aşık oluyor. Sen zaten ısınınca akıyorum diyorsun işte olay orada başlıyor 🚀
Kendini gömdükçe enerjini de gömüyorsun aşkım. Aynada “idare ederim ya fena değilim” seviyesine gelsen bile büyük ilerleme 😉 Ufak adımlar dene mesela göz göze gelince kaçma bir saniye fazla bak sonra minik gülümse 😊 Zaten konuşmaya başlayınca parlayacağın çok belli.
Ortam işini de çöz bence ☕🎮🎧 İlgi alanın neyse oraya yönelik mekanlara etkinliklere git yeni insanlar tanı. Zorlamadan “sohbet arkadaşlığı” kafasında davran o zaman üstündeki flört baskısı da azalır 💆🏻♀️
Sen kesinlikle yalnız kalacak tip değilsin bu arada bunu net söylüyorum 💌 Sadece motor geç çalışıyor ama çalışınca roketli gidiyorsun haberin yok 😎🔥