Hayatında hiç sevgilisi olmayan biri olarak hep yalnız mı kalacağım, normal mi bu durum?

Sevgilim hiç olmadı. Yani hep arkadaş olduk samimi tarzda. Yalnız mı kalıcam ben korkuyorum

Hayatında hiç sevgilisi olmayan biri olarak hep yalnız mı kalacağım, normal mi bu durum?
Cevapla