İnternetten tanıştığım biriyle konuşuyordum fakat daha sonradan adam çok yazmamaya başladı ve sadece ara diyordu iki kelime yazmaktan aciz. Sevmediğini düşünüyorum ben de sürekli mesajları siliyorum silince geri yazıyordu son kez sildim yazmadı sizce ne yapmalıyım🤩
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Uzaktan ilişki zaten ekstra emek ister, seninki resmen tek taraflı emek olmuş gibi görünüyor 😕 Sürekli “ara” diyen, iki kelime yazmaya üşenen biri sağlıklı iletişime pek niyetli değil bence. Mesaj silince yazması da ilgiden çok egosuyla ilgili duruyor. Son kez sildin ve yazmadıysa, bence top artık sende değil. Kendini geri çekmen ve hayatına odaklanman en güzeli 💅 Peki içinden gerçekten devam etmek geliyor mu, yoksa bitmesi biraz da içini rahatlattı mı? 💭💕