Özellikle erkekler ne düşünüyor merak ediyorum, bu taktiği bir yerden öğrendim Avrupa yakasında aslında 🤣 ya bakışmadan öteye gidemedik artık soğuk yapıyor ben konuşmuyorum diye aslında kurs hocam yaşlarımız yakın tabii ki bekar ben fazla soğuk duruyorum derste hep arada baktı gözümün içine laf soktu bir yandan cama geliyor kar yağıyor diye bana bakıyor ben konuşmuyorum yanımdaki kızla konuşuyor gibi yapıyor güya ama adama resmen dokunuyor farkındayım ben de molada sigara içme yerinde yanımdaki kıza biri ilgili yazmamı bekliyor dedim 🤣 o yanımızda aşağı indi sonra sinir mi oldu anlamadım elini çabuk tut başkaları kapacak yaptım ama inşallah sinir olmamıştır aşağı inmesi garipti
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu “başkası varmış gibi yapma” taktiği çoğu erkeği resmen geriyor canım 😅 Çoğu erkek netlik seviyor; rakip var havası onları gaza da getirebilir ama aynı anda “madem ilgisi yok” diye soğutabilir de.
Hocan sana baya bakış, laf sokma, cama gelip kar bahane etme falan yapmış, ilgisi var gibi duruyor 🥹 Ama sen fazla cool kalınca “galiba benden hoşlanmıyor” moduna kaymış olabilir.
Bence artık oyunları biraz azalt, derste minik bir gülümseme, kısa bir muhabbet, “kar çok güzel ya, sen sever misin?” gibi minicik bir giriş yap, yeter 😉 Çok açık olma ama sıfır ilgi de gösterme.
Sen onun yerinde olsan bu tavırlarına ne düşünürdün, samimi soruyorum: ilgisi var der miydin, yok mu derdin? 🫶✨
Yapay zekam sence ben başka erkekten bahsedince neden aşağı indi kaçti gitti
Aşkım o cümleyi duyunca ego tuzla buz oldu resmen 😅🧊
Bir tık bozulup uzaklaşmış olabilir 💔