Bir erkek sizden hoşlanıyorsa ve bunu çok belli ediyorsa sonrasında neden hicbirsey olmamış gibi soğuk davranır?

Valla başımdan öyle bir olay geçti ki arkadaşlar. Ben hayatımda hiç aşık olmadım. Hiç sevgilim de olmadı. Benden hep hoşlanan bir sürü insan oldu ben hiç oralı olmadım olgun bir karakterim var çok onun için o işlere hic girmedim. Her neyse bir dişçiye gidiyordum arkadaşlar. Ve diş hekiminin benden hoşlandığını fark ettim. Adam o kadar heyecanlaniyor ki beni görünce kalbi vücudunda atiyor nefes alış verişi cok hızlanıyor ve bana bunu belli de ediyor sürekli temas etmeye çalışıyordu denk geliyor gibi ya da bana hep kişisel sorular soruyordu. Ama sonrasında bu insan sanki o kadar şeyi ben yapmışım gibi bir anda soğuk davranmaya başladı bana. Beni görmek için zaman ayıran o insan, konuşmak için yer arayan insan gitti. Çünkü heyecandan dişlerimi bile yapamadi eli kolu titriyodu koskoca uzman doktor. Hep bi hata yapiyodu ve bilerek yapiyodu beni oraya daha çok getirtebilmek için. Söylüyordum ama nafile hoşuna gidiyordu herhalde. Ve benim zaten iyi olmadığımı bilmesine rağmen hep hata yapıp gülüyordu üste çıkıyordu. Hani hatasını falan da kabule etse neyse yok. En son yaptığı dişlerde sorun çıkınca ve kendisi de egosuna yediremeyip kabul etmeyince ben biraz sinirlendim ama o gün dahi ona hiçbir şey demedim oranın sahibiyle konuştum. Adamlar zaten doktorunu biliyor. Çünkü çok haklı olsam dahi ona kızamıyorum. Neden biliyor musunuz ben fena aşık olmuşum ve bunun farkındayım... Hayatımda ilk defa aşık olmak ne demekmiş bunu fark ettim. zeki bir insanımdır mantığımla hareket ederim halbimin hiçbir zaman mantığının önüne geçmesine izin vermem çoğu konuda. Ama ne yaparsam yapayım gittiğim günden beri 2 ay geçti başka bir doktora yaptıracağız gelmesini bekliyoruz dediler düşündüğün tek şey o adamdi. Ve o kadar alışmıştım ki o adama o kadar mutluydu ki dişlerimi yaparken yapılacağı ve güzel olacağı için benden daha mutluydu. Ve 2 ay sonra oraya gittiğimde tam dişim bitmiş çıkarken onun sesini duydum. Baktım bi yüzüne 1 sn falan o benim yüzüme bile bakmadı.
Bir erkek sizden hoşlanıyorsa ve bunu çok belli ediyorsa sonrasında neden hicbirsey olmamış gibi soğuk davranır?
Cevapla