ablamın evlilik sürecinde eniştemin sağdıcıyla aramızda geçenleri anlatıcam
Ablamın kuaförde başı yapıldı beğenmedi biz de sağdıçla birlikte kumaş almaya gittik. Daha arabaya biner binmez Üşürsen camı kapatayım senin için açmıştım diye başladı. Ben kumaş seçerken ödemeyi bile o halletmiş. Topuklularla zor yürüdüğümü görünce Çantanı alabilirim istersen dedi.
ben oturmadan önce Elbisen toz olmasın diyerek koltuğu sildi. Kendi üstü başı mahvoldu ama Önemli değil önemli olan senin elbisen dedi. Kravatıyla bir saat uğraştım sonunda yanıma gelip Bak yaptım olmuş mu dedi o an aklım çok doluydu kravata bile bakmadan olmuş dedim salonda ise tekrar dedim kravat olmuş diye evet senden onay aldım ya dedi
nikahta da karşılaştığımızda hemen elini uzatıp selam verdi. Yemeğe giderken ben rahat edeyim arabada diye koltuğumu düzeltti son biz eve dönerken, ben fotoğraf çekimine gelmeyeceğim diye arabanın etrafından dolanıp yanıma geldi. Elini uzatıp Kendine iyi bak o zaman görüşürüz dedi
Annemle abim de sofrada şaka yaparken Aklımızda biri var diyerek onun adını geçirdi Zaten daha önce de bizi tanıştırmaya çalışmışlardı ama o zaman yaşım küçüktü ve hayatımda biri vardı. Aramızda 6 yaş var Dayanamadım istek attım 2 dakika geçmeden kabul etti
Aramızda 6 yaş var bu fark çok mu reşitim bu arada önemli bir detay
Sizce bu çocuk sadece çok mu kibar yoksa bu kadar detaylı düşünmesi bir ilgi belirtisi mi? Ne yapmalıyım?
Ablamın kuaförde başı yapıldı beğenmedi biz de sağdıçla birlikte kumaş almaya gittik. Daha arabaya biner binmez Üşürsen camı kapatayım senin için açmıştım diye başladı. Ben kumaş seçerken ödemeyi bile o halletmiş. Topuklularla zor yürüdüğümü görünce Çantanı alabilirim istersen dedi.
ben oturmadan önce Elbisen toz olmasın diyerek koltuğu sildi. Kendi üstü başı mahvoldu ama Önemli değil önemli olan senin elbisen dedi. Kravatıyla bir saat uğraştım sonunda yanıma gelip Bak yaptım olmuş mu dedi o an aklım çok doluydu kravata bile bakmadan olmuş dedim salonda ise tekrar dedim kravat olmuş diye evet senden onay aldım ya dedi
nikahta da karşılaştığımızda hemen elini uzatıp selam verdi. Yemeğe giderken ben rahat edeyim arabada diye koltuğumu düzeltti son biz eve dönerken, ben fotoğraf çekimine gelmeyeceğim diye arabanın etrafından dolanıp yanıma geldi. Elini uzatıp Kendine iyi bak o zaman görüşürüz dedi
Annemle abim de sofrada şaka yaparken Aklımızda biri var diyerek onun adını geçirdi Zaten daha önce de bizi tanıştırmaya çalışmışlardı ama o zaman yaşım küçüktü ve hayatımda biri vardı. Aramızda 6 yaş var Dayanamadım istek attım 2 dakika geçmeden kabul etti
Aramızda 6 yaş var bu fark çok mu reşitim bu arada önemli bir detay
Sizce bu çocuk sadece çok mu kibar yoksa bu kadar detaylı düşünmesi bir ilgi belirtisi mi? Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer