Sizce 6 yaş fark sorun mu, sağdıcın bu kadar düşünceli olması hoşlantı mı kibarlık mı?

ablamın evlilik sürecinde eniştemin sağdıcıyla aramızda geçenleri anlatıcam
​Ablamın kuaförde başı yapıldı beğenmedi biz de sağdıçla birlikte kumaş almaya gittik. Daha arabaya biner binmez Üşürsen camı kapatayım senin için açmıştım diye başladı. Ben kumaş seçerken ödemeyi bile o halletmiş. Topuklularla zor yürüdüğümü görünce Çantanı alabilirim istersen dedi.
​ben oturmadan önce Elbisen toz olmasın diyerek koltuğu sildi. Kendi üstü başı mahvoldu ama Önemli değil önemli olan senin elbisen dedi. Kravatıyla bir saat uğraştım sonunda yanıma gelip Bak yaptım olmuş mu dedi o an aklım çok doluydu kravata bile bakmadan olmuş dedim salonda ise tekrar dedim kravat olmuş diye evet senden onay aldım ya dedi
​nikahta da karşılaştığımızda hemen elini uzatıp selam verdi. Yemeğe giderken ben rahat edeyim arabada diye koltuğumu düzeltti son biz eve dönerken, ben fotoğraf çekimine gelmeyeceğim diye arabanın etrafından dolanıp yanıma geldi. Elini uzatıp Kendine iyi bak o zaman görüşürüz dedi
​Annemle abim de sofrada şaka yaparken Aklımızda biri var diyerek onun adını geçirdi Zaten daha önce de bizi tanıştırmaya çalışmışlardı ama o zaman yaşım küçüktü ve hayatımda biri vardı. Aramızda 6 yaş var Dayanamadım istek attım 2 dakika geçmeden kabul etti
Aramızda 6 yaş var bu fark çok mu reşitim bu arada önemli bir detay
​Sizce bu çocuk sadece çok mu kibar yoksa bu kadar detaylı düşünmesi bir ilgi belirtisi mi? Ne yapmalıyım?
Sizce 6 yaş fark sorun mu, sağdıcın bu kadar düşünceli olması hoşlantı mı kibarlık mı?
Cevapla