İlk adımı artık kadın atmalı diye düşünüyorum, siz ne dersiniz?

Kızlara ilk adım atıldığı zaman sonuca ulaştığı çok nadir oluyor, çevremden de gözlemliyorum, kızlar ilk adımı hak etmiyor çoğu zaman. Çünkü direkt soğuk yapıp cool tavırlarına giriyorlar. Olacağı varsa da olmuyor. Tersini görmedim. Siz ne dersiniz?
Güncellemeler
2 ay
Kimseye muhtaç olmayın agalarım, onurlu olun, duruşunuz olunca geliyorlar. Gelen yoksa biz bize yeteriz
İlk adımı artık kadın atmalı diye düşünüyorum, siz ne dersiniz?
Cevapla