Sürekli gidip gelen, ilgisiz ama ayrılmayan bir erkeğe neden bu kadar bağlanıyoruz, ne yapmalıyım?

Zamanında istemediğim bir ilişkiydi, uzun süre çok uğraştı, vazgeçmedi. O süre ben kabul etmiyor ama bir dost olarak tam kopmamıştım, çok farklıydı, zorla kabul ettirdi. Yine her ayrılıkta vazgeçmiyor, beni çok kısıtlıyordu. Ben de aşık olduktan sonra bu adam soğuk, ilgisiz olmaya başladı. Kıskanan adam gitti, soğuk, umursamaz ama ayrılmayan adam geldi. Zaten ilgisizliği yüzünden ayrılıyorum, iki ay konuşmuyoruz, geliyor, kabul ediyorum. Ettiğimde bir iki gün, yine günlerce ilgisizlik. O öyle yapınca ben de kendimi geri çekiyorum. Bayramda barıştık ama birkaç defa mesajlaştık, umurumda değilim, takipleşmiyoruz. O, benim üzerine düşmemi, peşinden koşmamı istiyor ama değer de vermiyor zaten. En son kötü ayrılmıştık, çok kırdı beni. Kaç gündür konuşmuyoruz, en son ben yazdım ama mesafeli. Sosyal medyada paylaşım yapmış, beğendim ama yine ses yok. Ben çok bağlandım, kopamıyorum, ayrı olsam da aklımda. Sizce ne yapmalıyım bu duruma? Sanki arkadaşlarıyla iddiaya giriyor, tekrar kabul ettiririm diye. Ben kabul edince umursamıyor ama o da ayrılmıyor. Onu nasıl açabilirim? Artık yoruldum beklemekten, yazsa da artık kızgınım diye sıcak olamıyorum. Kafayı yiyeceğim, hiç benim gibi olan var mı arkadaşlar
Sürekli gidip gelen, ilgisiz ama ayrılmayan bir erkeğe neden bu kadar bağlanıyoruz, ne yapmalıyım?
Cevapla