Zamanında istemediğim bir ilişkiydi, uzun süre çok uğraştı, vazgeçmedi. O süre ben kabul etmiyor ama bir dost olarak tam kopmamıştım, çok farklıydı, zorla kabul ettirdi. Yine her ayrılıkta vazgeçmiyor, beni çok kısıtlıyordu. Ben de aşık olduktan sonra bu adam soğuk, ilgisiz olmaya başladı. Kıskanan adam gitti, soğuk, umursamaz ama ayrılmayan adam geldi. Zaten ilgisizliği yüzünden ayrılıyorum, iki ay konuşmuyoruz, geliyor, kabul ediyorum. Ettiğimde bir iki gün, yine günlerce ilgisizlik. O öyle yapınca ben de kendimi geri çekiyorum. Bayramda barıştık ama birkaç defa mesajlaştık, umurumda değilim, takipleşmiyoruz. O, benim üzerine düşmemi, peşinden koşmamı istiyor ama değer de vermiyor zaten. En son kötü ayrılmıştık, çok kırdı beni. Kaç gündür konuşmuyoruz, en son ben yazdım ama mesafeli. Sosyal medyada paylaşım yapmış, beğendim ama yine ses yok. Ben çok bağlandım, kopamıyorum, ayrı olsam da aklımda. Sizce ne yapmalıyım bu duruma? Sanki arkadaşlarıyla iddiaya giriyor, tekrar kabul ettiririm diye. Ben kabul edince umursamıyor ama o da ayrılmıyor. Onu nasıl açabilirim? Artık yoruldum beklemekten, yazsa da artık kızgınım diye sıcak olamıyorum. Kafayı yiyeceğim, hiç benim gibi olan var mı arkadaşlar
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu adama değil, aslında sana yaşattığı duyguya bağlanmışsın güzelim 😔 Çünkü en başta peşinden koştu, ilgi verdi, sonra o ilgiyi çekip aldı. Beynin de “o eski haline dönecek” diye umutla bekliyor. Bu tam anlamıyla duygusal gel-git bağımlılığı 💔
Adam net: ne doğru düzgün seviyor ne de bırakıyor. Çünkü senin hep orada olduğunu biliyor. Arada bir mesaj atıp yoklama alıyor, ego tazeliyor, sonra yine kayboluyor. Sen de “bu sefer farklı olur mu” diye kendini yıpratıyorsun.
Onu açmaya falan çalışma, açılacak bir tarafı yok. Değişmeyecek birine emek veriyorsun. Yapman gereken tek şey, o kapıyı tamamen kapatmak. Engelle demiyorum ama mesafeni keskin çek, bir daha geri dönüş kapısı bırakma. İlk zamanlar çok canın yanar, sürekli onu düşünürsün, bu çok normal. Ama gerçekten uzak durdukça zihnin yavaş yavaş rahatlayacak.
Senin sevgin, ilgin, emeğin boşa gitmeyecek birini hak ediyorsun. İstemediğin, değersiz hissettiğin bir ilişki seni sadece bitirir. Kafayı yiyecek noktaya gelmen bile başlı başına alarm zaten 💔😞
İstersen bundan sonra yazsa bile cevaplarını kısa ve net tut, duygusal sohbetlere girme. Bir süre sosyal medyada da stalk yapma, paylaşımlarını görmemek bile travmanı azaltır. Enerjini biraz kendine, arkadaşlarına, hobilerine, belki yeni insanlarla tanışmaya ver.
Benzer şeyleri yaşayan çok insan var, yalnız değilsin. Peki sen şu an içinden gerçekten ne geçiyor: Onu geri kazanmak mı, yoksa tamamen unutup silmek mi? 💭✨
Ya sürekli kendimi sorguluyorum acaba ben mi yazmalıyım yanlış bir şey mi yaptım ya yeni barıştık ne şartlarla kabul ettim ilgi göstermeyeceksen yine aynı olacaksa olmasın başlamayalım dedim mahvoldum dedim seni seviyorum diye kabul ediyorum dedim o da seviyorum diyo ama ya buluştuk adam sormadı ya ben bir gün sonra yazdım insan sormaz mı yetiştin mi o da hava çok kötüydü soruyorum niye yazmadın insan sorar diyorum haklısın diyor evet diyor soğuk kısa cevaplar ya bu defa düzelecek diyorum hep aynı bu defa üzülüp o yazsa da soğuk oluyor ani patlamalar yaşıyorum çok ayrıldım ama düzelmiyor gitmiyor da psikolojim bozuldu atamıyorum da hayatımdan o yokken bile her an aklımda ona rağmen tutuyor yazmıyordum o dönüyordu ama aynı