Bir erkeği kendime nasıl bağlarım? Ne yaparsam hoşuna gider. Hiç bir temasın olmadığı ilişkide erkek sıkılıp gitmez mi?

Bir erkeği kendime nasıl bağlarım? Ne yaparsam hoşuna gider. Hiç bir temasın olmadığı ilişkide erkek sıkılıp gitmez mi? Nedir bunun mantığı?
Bir erkeği kendime nasıl bağlarım? Ne yaparsam hoşuna gider. Hiç bir temasın olmadığı ilişkide erkek sıkılıp gitmez mi?
Cevapla