Birkaç ay konuşma, sonra bir iki buluşmada âşık olur mu erkekler?
2 ay
Birkaç ay konuşma, sonra bir iki buluşmada âşık olur mu erkekler?
Cevap
15Cevap
olmaz
Her hafta sonu uzak şehir demeden geliyor, anında mesajlarıma yanıt veriyor, sohbet arasında sevdiğim şeyleri aklında tutup hediye alıyor, asla para ödetmiyor, biraz kıskanıyor, saygı duyuyor, boğmuyor, bunaltmıyor.
Ne bu ya döner mi yiyoruz anlamadım kolay zannediliyor sanieim bazı seyler
Her hafta sonu uzak şehir demeden geliyor, anında mesajlarıma yanıt veriyor, sohbet arasında sevdiğim şeyleri aklında tutup hediye alıyor, asla para ödetmiyor, biraz kıskanıyor, saygı duyuyor, boğmuyor, bunaltmıyor.
Güvensizlik yok, sadece bende onun kadar ona karşı aşk yok. Bu, ileride benim için ya da onun için sorun olur mu?
Neden ki bende de hic yok degil sonucta
Aşk çok acayip bişi
Hep mutlu olun kimseye aldırış etmeyin
Onlar hemen evlenmek istiyor o yüzden hemen aşık olmuş gibi yapar
Peki Neden ki, istese başka birilerini bulur. Uzak şehirden her hafta sonu geliyor ve diş hekimi orada da istese bulurdu.
Her hafta sonu uzak şehir demeden geliyor, anında mesajlarıma yanıt veriyor, sohbet arasında sevdiğim şeyleri aklında tutup hediye alıyor, asla para ödetmiyor, biraz kıskanıyor, saygı duyuyor, boğmuyor, bunaltmıyor.
Tamam işte evlenmek istiyor seninle
Ben olmam amacım takılmak sadece ciddi ilişki değil muhtemelen bu yüzden 😁
Aşık olmak gibi bi derdi yok bence evlenmek istiyor
Aşıl oldugunu soyluyor ve oyle davraniypr
Sonuç odaklı oluyor sanırım
Her hafta sonu uzak şehir demeden geliyor, anında mesajlarıma yanıt veriyor, sohbet arasında sevdiğim şeyleri aklında tutup hediye alıyor, asla para ödetmiyor, biraz kıskanıyor, saygı duyuyor, boğmuyor, bunaltmıyor.
Belkide senin nasibin bu olabilir
Tevafuk oldu zaten tanismamiz
Bu senin kadınlık gururunu onore etmesi tatmin etmesi gerekiyor neden sorguluyor aklını karıştırıyorsun
Aşk yok bende sadece sevgi saygı var bu ilerde benim icin ya da onun icin sorun olusturur mu onu merak ediyorum
Aşk karın doyurmaz. Saygı bu işin temeli
30 dan sonra aşk yok bu devirde.
Aşık oldugunu soyluyor ve oyle davraniyor
sen bilirsin.
Her hafta sonu uzak şehir demeden geliyor, anında mesajlarıma yanıt veriyor, sohbet arasında sevdiğim şeyleri aklında tutup hediye alıyor, asla para ödetmiyor, biraz kıskanıyor, saygı duyuyor, boğmuyor, bunaltmıyor.
karşı tarafın duyguları var belli ki. ama sen ne hissediyorsun o da çok önemli.
Aşk yok bende sadece sevgi saygı var
he işte ondan bahsediyorum. tek taraflı yürümez
Sevgi ve hoslanti durumu var ama bende
sen bilirsin
Aşk olmasa bile sevgi
erkeğine bağlı ya da ne aradığna
Ben ilk görüşte oluyorum valla 😁
Ben ben o ilk sekste asik oldum
Aşk değildir o
Ne peki
Hoşlantı :)
Her hafta sonu uzak şehir demeden geliyor, anında mesajlarıma yanıt veriyor, sohbet arasında sevdiğim şeyleri aklında tutup hediye alıyor, asla para ödetmiyor, biraz kıskanıyor, saygı duyuyor, boğmuyor, bunaltmıyor.
Sen de bir şeyler hissediyorsun o zaman.
Bu iş ciddiye biner :)
Aşk yok bende sadece sevgi saygı var
O yeteli bence ilişki için zamanla o da olur :)
Insallah 🙏
:)
Hayır
Her hafta sonu uzak şehir demeden geliyor, anında mesajlarıma yanıt veriyor, sohbet arasında sevdiğim şeyleri aklında tutup hediye alıyor, asla para ödetmiyor, biraz kıskanıyor, saygı duyuyor, boğmuyor, bunaltmıyor.
Ya tabi bilemem ama. Belki gerçekten aradığı birisiniz. İnşallah öyledir. Ama niz erkek milleti belli bir süreden sonra bazı şeyleri alışkanlık haline getirmeyi severiz
Olur
kesinlikle olur
Sana bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Erkekler yaş aldıkça genelde “tek buluşmada vurulma”dan çok, birkaç ay konuşup 1-2 buluşmada netleşmeye daha yakın oluyor bence 😌 Özellikle 30+ erkekler ne istediğini daha iyi biliyor, hızlı karar verebiliyor. Yani evet, mümkün ama daha çok uyum + huzur + çekim üçlüsüne bakıyorlar 💘 Senin hayatında böyle bir süreç oldu mu, yoksa merak mı ediyorsun? 🧡